Havneren skrev:Nejjj... Hvor er sådan noget dog ubehageligt at se på!!!
Skal vi have "engine cam" på golfen når den skal på felt C..?
Jeg er sikker på SØREN gerne vil filme....
Redaktør: Moderatorer
Havneren skrev:Nejjj... Hvor er sådan noget dog ubehageligt at se på!!!
lqs skrev: se slow optagelse af motorrum.... røg og gnister bag på motor....
hør dem tale om at bilen MÅSKE tabte benzintryk....
noget af det mest mærkelige er, at plejlstang er delt i flere dele, og krydspind ligger uden nogen rester af stempel.... stemplet er faktisk ikke at se nogen steder!
HENRIK kan du finde nogen historie til filmen? synes de er enormt hurtige og kolde, til at stoppe bilen og skubbe den bagud. rullen stopper også meget hurtigt? MVH. søren
Kim Frederiksen skrev:eagle talon er samme bil som en mitsubishi Eclipse! det er en 2 liters turbo maskine meget magen til den der sidder i Evo-bådene!!
men 400+ heste er da også i overkanten at håbe på, på en standard motor... også selvom den har 250 standard!
Kim Frederiksen skrev:eagle talon er samme bil som en mitsubishi Eclipse! det er en 2 liters turbo maskine meget magen til den der sidder i Evo-bådene!!
men 400+ heste er da også i overkanten at håbe på, på en standard motor... også selvom den har 250 standard!
HenrikGM skrev:
Har den en motorcode, og vil sådan en djævel passe sammen med 4G93 motoren fra en colt? (semi-bolt-on)?
Kim Frederiksen skrev:nu tænker jeg mere på litereffekten.. ja 60% er ikke meget, men når man er oppe onkring de 200 hk pr. liter så er der ikke meget der skal gå galt før det hele siger røvhul og sprøjter om ørene på ën!
så... når din supra 3.0 yder 600 (hvilket ikke er meget hvis det er 2jz-gte maskinen) så pas på grejet der styrer din forbrænding! så længe den foregår som den skal holder maskineriet fint!