amby skrev:Hej... det er da en god ide at lave en banan hvis du kan.... læste lidt i en bog om trykladning den anden dag... der beskrev de noget om hvor meget der var at "hente" med rigtig afstemt manifolde... det bedste eksempel de havde var en 2 liters BMW Wiliams motor der lavede 540 hk. Da de havde lavet manifoldene lavede den 600 hk. og efter justering af knast lavede den hele 640 hk... så er ikke helt ligemeget..
Anders Amby
Ja det er også for der er lidt i og lave sådan en.. Må bare igang, laver så meget andet på mit arbejde der heller ikke er nemt, så vil men af jeg nok skulle ku lave sådan en..
Hvor gammelt blev kablet der ligger på udstødningen lige efter turboen??
Henrik
http://boost-it.dk Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Lidt mere inspiration.
http://www.pbase.com/dkauer744/image/18780796 Ok det er kun 4 cyl, og en volvo.
Men tændrørs placeringen er ens.
Jeg vilde meget nødig være kabler, eller skifte rør på såddan en motor.
MVH
Morten VJ skrev:Lidt mere inspiration. http://www.pbase.com/dkauer744/image/18780796 Ok det er kun 4 cyl, og en volvo. Men tændrørs placeringen er ens. Jeg vilde meget nødig være kabler, eller skifte rør på såddan en motor. MVH
amby skrev:Du må gerne lige smide et billede ind når du er færdig med den.. ville da gerne lige se hvor godt det bilver.. !
Anders Amby
Det skal jeg nok, håber på og få lavet en del på den her i ferien.. Men vil ikke lige love af billederne kommer, for kan hurtig løbe ind i nogle problemer..