Side 2 af 2

: 10 dec 2005, 14:34
af Spirillen
lqs skrev:nej. SUPRA er 2wd. så helt samme gearkasse er det ikke.
har stadig tilgode at se en std. firecylindret motor med 2 ladere.... mon ikke misforståelsen skyldes at 3sgte findes med twin entry turbo (delt turbinehus) eller måske at den i nogen udgaver kører med både luft og vandkølet ladeluftkøler?. MVH. søren PS. vw? fejl? den ny motor lever slet ikke op til reklamerne!


Motoren er en 6cyl og hedder 3G-GTE, med to stk ct12'ere, jeg tror det er den eneste i dk, jeg har ihvertfald ikke hørt om andre.
Gearkassen er også til 2hjulstræk, men det bagerste "horn"/lejehus kan fjernes og med lidt mods. kan der monteres en hilux fordeler, jeg har hørt at det er samme indmad?

Mvh
Palle

: 12 dec 2005, 13:20
af Spirillen
Spirillen skrev:
lqs skrev:nej. SUPRA er 2wd. så helt samme gearkasse er det ikke.
har stadig tilgode at se en std. firecylindret motor med 2 ladere.... mon ikke misforståelsen skyldes at 3sgte findes med twin entry turbo (delt turbinehus) eller måske at den i nogen udgaver kører med både luft og vandkølet ladeluftkøler?. MVH. søren PS. vw? fejl? den ny motor lever slet ikke op til reklamerne!


Motoren er en 6cyl og hedder 3G-GTE, med to stk ct12'ere, jeg tror det er den eneste i dk, jeg har ihvertfald ikke hørt om andre.
Gearkassen er også til 2hjulstræk, men det bagerste "horn"/lejehus kan fjernes og med lidt mods. kan der monteres en hilux fordeler, jeg har hørt at det er samme indmad?

Mvh
Palle


Jeg må hellere lige komme med en tilståelse, Motoren hedder 1G-GTE, ikke 3G-GTE, beklager :oops: .
Kan ikke upoade et billede, den skriver "You've tried to upload an empty file"???

Mvh
Palle

: 12 dec 2005, 14:09
af lqs
ja det hjælper lidt.... ku ikke forstå de to Ger, det er koden for dobbelt overliggende knast. kender godt motoren. findes både som suge, kompressor og turbo. 2liter og sekscylindre. 210hk som tt mener jeg?
det er der SC14 kompressorerne kommer fra bla.(altså kompressor udgaven)
forstår ikke, du ikke køber en 4WD gearkasse med det samme? MVH. søren

: 12 dec 2005, 15:34
af Spirillen
lqs skrev:ja det hjælper lidt.... ku ikke forstå de to Ger, det er koden for dobbelt overliggende knast. kender godt motoren. findes både som suge, kompressor og turbo. 2liter og sekscylindre. 210hk som tt mener jeg?
det er der SC14 kompressorerne kommer fra bla.(altså kompressor udgaven)
forstår ikke, du ikke køber en 4WD gearkasse med det samme? MVH. søren


210hk er også det jeg har hørt.
Mht gearks. ved du så lige hvem der ligger inde med sådan en(skal være med lav område)?

Mvh
Palle

: 12 dec 2005, 19:55
af lqs
med lav område? automat? med elektrisk styrring? til en tunet 4 cyl. turbobenzin? du kan evt skrive dit telefonnummer i en privatbesked.... der masser af muligheder. ved blot ikke helt hvad du vil, må og ikke mindst til hvad penge! MVH. søren

: 14 dec 2005, 17:06
af Spirillen
lqs skrev:med lav område? automat? med elektrisk styrring? til en tunet 4 cyl. turbobenzin? du kan evt skrive dit telefonnummer i en privatbesked.... der masser af muligheder. ved blot ikke helt hvad du vil, må og ikke mindst til hvad penge! MVH. søren

Jeg vil gerne have en gearkasse der kan holde, men elektrisk skift er jo bestemt heller ikke at foragte, jeg har prøvet det i en Toyota Landruiser, det fungerer bare.
Bilen bliver brugt til andet end Formula Offroad også, og der er det meget rart med konverteren, til når man kører præcisionskørsel. (trial)

Mit tlf nr er:
51 51 37 90

Mvh
Palle

: 18 dec 2005, 02:38
af Gæst
hvordan er den at køre i med det elektronik til gearskift virker det hurtigt eller normalt hygge som en std. tomatgearkasse

: 19 dec 2005, 11:10
af Spirillen
Anonymous skrev:hvordan er den at køre i med det elektronik til gearskift virker det hurtigt eller normalt hygge som en std. tomatgearkasse

Jeg vil sige det går pænt hurtigt, men hvis du skifter under stort pres, går det lidt langsommere, men det er ikke noget lidt numsegefüel, ikke kan klare.

Mvh
Palle

: 19 dec 2005, 23:47
af Gæst
kan dette laves med alle automatgearkasser?