Side 2 af 2

: 21 sep 2005, 03:05
af Danny Salling
Hvis der ingen flænger er, ville det så være dyrt at lave den om tinl feks. en hybrid, eller er det ligeså godt med 360* lejer og hvad ville sådan en konvertering evt. loste sådan ca., nogen der ved lidt der?

: 21 sep 2005, 09:38
af Fabritius
Danny Salling skrev:Hvis der ingen flænger er, ville det så være dyrt at lave den om tinl feks. en hybrid, eller er det ligeså godt med 360* lejer og hvad ville sådan en konvertering evt. loste sådan ca., nogen der ved lidt der?


En kammerat fik i forbindelse med renovering af sin RS Turbo-mølle opgraderes den til en hybrid med andre huse og 360* lejer. Jeg mener at det stog ham i ca. 4500.

: 21 sep 2005, 20:41
af G100
Jeg har været fuldt ud tilfreds med servicen og arbejdet derfra.

Forøvrigt, ham der ejer TurboDK nu, har haft det siden sommeren 2004.

: 27 sep 2005, 22:43
af Saab-Daniel
Min bror arbejder ved Esbjerg cylinderservice, så jeg vil da lige sende ordene videre :D
Daniel.