Renovering af turbo

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Danny Salling
Mester Medlem
Indlæg: 931
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Vestsjælland

#11 Indlæg af Danny Salling »

Hvis der ingen flænger er, ville det så være dyrt at lave den om tinl feks. en hybrid, eller er det ligeså godt med 360* lejer og hvad ville sådan en konvertering evt. loste sådan ca., nogen der ved lidt der?
Fabritius
Medlem
Indlæg: 108
Tilmeldt: 13 feb 2004, 13:57
Geografisk sted: Roskilde
Kontakt:

#12 Indlæg af Fabritius »

Danny Salling skrev:Hvis der ingen flænger er, ville det så være dyrt at lave den om tinl feks. en hybrid, eller er det ligeså godt med 360* lejer og hvad ville sådan en konvertering evt. loste sådan ca., nogen der ved lidt der?


En kammerat fik i forbindelse med renovering af sin RS Turbo-mølle opgraderes den til en hybrid med andre huse og 360* lejer. Jeg mener at det stog ham i ca. 4500.
Greeting
Master Fabritius

Smoke tires
Not drugs
G100

#13 Indlæg af G100 »

Jeg har været fuldt ud tilfreds med servicen og arbejdet derfra.

Forøvrigt, ham der ejer TurboDK nu, har haft det siden sommeren 2004.
Brugeravatar
Saab-Daniel
Mester Medlem
Indlæg: 1275
Tilmeldt: 06 jul 2003, 20:07
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Kontakt:

#14 Indlæg af Saab-Daniel »

Min bror arbejder ved Esbjerg cylinderservice, så jeg vil da lige sende ordene videre :D
Daniel.
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com
Besvar