pug 106 diesel.. udsættere ??

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Morten B
Medlem
Indlæg: 115
Tilmeldt: 07 jul 2003, 22:02
Geografisk sted: Sydsjælland, Næstved

#11 Indlæg af Morten B »

ÆV æv æv

den er sgu stadig gal.. den kører jævnt nu, men den ikke yder hvad den skal, kan nu kun til nød gå 125 hvor den før løb 150 uden probs.

det må næsten være brændstofmangel ellers er jeg godt nok blank
Morten VJ
Mester Medlem
Indlæg: 3805
Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Geografisk sted: nordsjælland
Kontakt:

#12 Indlæg af Morten VJ »

Det lyder som et utæt rør mellem pumpe og tank.
Der bør under ingen omstændigheder komme luftbobler i retur ledningen.

MVH

Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Brugeravatar
Transitfar
Mester Medlem
Indlæg: 1901
Tilmeldt: 06 okt 2003, 22:06
Geografisk sted: Horsens
Kontakt:

#13 Indlæg af Transitfar »

Morten VJ skrev:Det lyder som et utæt rør mellem pumpe og tank.
Der bør under ingen omstændigheder komme luftbobler i retur ledningen.

Netop, ja...
Du må igang med gennemsigtig plastic-slange, og div. kobberrør, samlere osv.
Evt kan du lave en interimistisk tank af en 5-liters plasticdunk, og anbringe den et (FORSVARLIGT!!) sted i motorrummet.

MvH Lars
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
Morten B
Medlem
Indlæg: 115
Tilmeldt: 07 jul 2003, 22:02
Geografisk sted: Sydsjælland, Næstved

#14 Indlæg af Morten B »

je, jeg må igang...... har bare prøvet at sætte trykluft på den slange der sidder fra tanken til indgangen på brænstoffilter (luft på fra motorrum mod tank.) den holdte trykket fint.... men igen, jeg laver en test mere imorgen....

igen tak for jeres ideer (jeg tror i har ret mht falsk luft)
Morten B
Medlem
Indlæg: 115
Tilmeldt: 07 jul 2003, 22:02
Geografisk sted: Sydsjælland, Næstved

#15 Indlæg af Morten B »

nu tror jeg fejlen er fundet.

jeg har prøvet at sætte trykluft på indgangen af pumpen og så skummer det lidt ud ved akslen til speedertrækket.

når den går i tomgang skummer det meget i returløbet, men det ser ikke rigtig ud som om jeg kan se nogen bobler i tilløbet.

man må vel kunne få et renoveringssæt eller lign til sådan en pumpe. den har ca kørt 300000
Besvar