Side 2 af 7
: 23 maj 2005, 20:26
af Transitfar
Eller en ejer med behændige hænder

.
: 24 maj 2005, 00:25
af Narko
Transitfar skrev:Eller en ejer med behændige hænder

.
Ja og de klipper også godt

: 24 maj 2005, 00:52
af mh
ja og bøjer seriøse motor ophæng
: 30 maj 2005, 11:11
af Yugo Turbo
der er sket det med intercooleren at jeg har måttet skære de fine bøjninger af og vende den om for at den kan passe til den nye motor, ærgeligt for den var virkelig fin som den var. glæder mig til at starte bilen op. monterede ledninger igår og håber at ha monteret de sidste og montere turbo endeligt, således at jeg hvis jeg er heldig og det klapper, kan prøve at starte op onsdag (skal på job tirsdag aften, desværre)
venlig hilsen Lasse
: 30 maj 2005, 17:05
af hYe
Held og lykke med det...
Tør man spørge om TC motoren er standard..?
: 31 maj 2005, 08:23
af Yugo Turbo
hvis man måler efter min standard så er den standard...
venlig hilsen Lasse
: 31 maj 2005, 12:44
af Transitfar
Så bliver det jo interessant at se, når du engang laver noget, som du selv synes er lidt "ekstra"....

: 31 maj 2005, 18:50
af Narko
Transitfar skrev:Så bliver det jo interessant at se, når du engang laver noget, som du selv synes er lidt "ekstra"....

Hehe ja det bliver intressant så.. måske endda lige skræmmende og tænke på...

: 31 maj 2005, 21:51
af hYe
Yugo Turbo skrev:hvis man måler efter min standard så er den standard...
venlig hilsen Lasse
HEHE
Jeg har set din opfattelse af standard..
Noget med en dag i Køge sidste år

: 02 jun 2005, 09:05
af Yugo Turbo
min opfattelse af standard er at bilen skal have ca 200 % mere end den den havde da jeg fik den... synes selv det er en fin standard.
turnede motoren i nat og fik dejlig højt olietryk som holdt lampen slukket ca 30 sekunder efter jeg slap nøglen...
tak for hjælpen til tinasmartin samt tak for en hyggelig aften/nat (vi kørte fra værkstedet kl 4.15)