Side 2 af 2

: 18 maj 2005, 21:23
af Transitfar
Jep, rens så meget du kan, og næste gang den står på langtur, så tag konebilen... :lol:
En god opvarmning (150-200 km) af motoren med jævne mellemrum vil være godt mod majonæse-deller i maskinrummet.

VH Lars.

: 19 maj 2005, 22:29
af s@g
Escort 3 skrev:jeg ville skifte olie og rense alle slanger de er også fyldt med det !

Skiftede olien den dag jeg oprettede denne tråd :shock: :wink: og slanger blev efterset og fundet OK

Saab-Daniel skrev:Ryger den

Nej

: 20 maj 2005, 09:08
af Havneren
Man ser det RIGTIG tit som mekaniker... Også på stort set helt nye biler! Som mange siger er det bare kondensvand fordi den ikke får lov at være varm over lidt længere tid... Det ses RIGTIG tit på ældre folks biler. Folk som kun lige kører op og handler og som ikke er over 2000omdr.

v/h christian

: 20 maj 2005, 13:37
af Schmedegaard
Hvis Toppakningen skulle være gået, ville "slimet" som regel være brunligt, og hvis det er kondens være hvidt, så det er 100% korte ture, der er problemet.