Polo GTi og 20% reglen?

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Joker
Junior Medlem
Indlæg: 96
Tilmeldt: 26 aug 2004, 15:45
Geografisk sted: Nordvestsjælland

#11 Indlæg af Joker »

ChristofferF skrev:Jeg tror ikke det vil være lovligt da bilen ikke laves standard med den type motor, men prøv at kontakte synshallen og spørg :)


Hvorfor ikke? Bilen får bygget en standardmotor i som holder sig inden for de 20%. Så bliver den synet og får skrevet de konstruktive ændringer i papirerne. Derefter kan han self ikke lægge den gamle motor i igen, da den nu er godkendt med den ombyggede motor :wink:
Brugeravatar
fraguzz
Mester Medlem
Indlæg: 562
Tilmeldt: 27 sep 2003, 16:01
Geografisk sted: kbh

#12 Indlæg af fraguzz »

jeg kan umidbart heller ikke se noget galt med det project....
måske lige hvis de tager og drejer reglen for "trykladning er altid over 20%" reglen :lol:
Diesel!
Brugeravatar
klyfax
Mester Medlem
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 maj 2005, 10:08
Geografisk sted: Sweden

#13 Indlæg af klyfax »

Forsikring burde ikke være et problem. Tryg tager ALT.

Har en kammert med en 1.2 kadett C med 2.2 motor, 200 hk. giver 3000 kr. årligt. (Det samme som ved en 1.2)

Er godkendt af syn. Told og skat har fået deres penge og Tryg har set bilen + papirer
Besvar