blow off siger ikk nok piffttt

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
Saab-Daniel
Mester Medlem
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Kontakt:

#11 Indlæg af Saab-Daniel »

Jamen så skal man da have en dobbelt-stemplet fra enten www.secretpower.dk eller www.forgemotorsport.co.uk eller en baileys...
Daniel.
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#12 Indlæg af mh »

Saab-Daniel skrev:Jamen så skal man da have en dobbelt-stemplet fra enten www.secretpower.dk eller www.forgemotorsport.co.uk eller en baileys...
Daniel.

den er dobbeltstemplet mener jeg bare ikke justerbar.... (og det er jo ikke nødvendigt hvis den bare er stram nok)<----- den sætning skal der nok komme en dum kommentar til :lol: :lol:
Senest rettet af mh 18 mar 2005, 23:33, rettet i alt 1 gang.
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
el_futte

#13 Indlæg af el_futte »

det var faktisk sådan en fra secretpower jeg hade på den nissan .. den lyder temmelig sprød!!
mh
Mester Medlem

#14 Indlæg af mh »

men lufter den SLET ikke ud eller??
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
el_futte

#15 Indlæg af el_futte »

Jov da det gør den den siger jo PUSTTTTTTTTTTTTTTTffffff og ikk et godt klassisk PTISSSHHHH ;O)
jeg har mf2 fuel system hva mere sjov kan man få til sådan en golf? der er smedt stempler i dyret.. yder 211hk nu.. er faktisk rigeligt..
mh
Mester Medlem

#16 Indlæg af mh »

cool nok... men du er nok nød til at skifte bov hvis det er lyden du ikke er tilfreds med som den sidder nu

www.RavenZ.dk
MC
Senior Medlem
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

#17 Indlæg af MC »

Studsen hvor bov sider på har den samme størrelse som studsen på bov??
Jeg har en fra bruno og den syntes jeg larmer meget.
el_futte

#18 Indlæg af el_futte »

Ja det har den..
Stefan L
Junior Medlem
Kontakt:

#19 Indlæg af Stefan L »

Jeg har osse en fra bruno hansen på min corolla, og der har jeg skåret en vikling af fjederen. Jeg kunne nemlig hører at luften gik tilbage i turboen.
Besvar