VAG 1,8T - BOV der driller !
Redaktør: Moderatorer
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
min kammis A4 1,8T quadro der havde han sat den ved den originale men den lød som en forkølet ko så sagde jeg han skulle sætte den på den slange ligefør gasspjældet så var der både lyd og fin udluftning....
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
Newbie
Re: VAG 1,8T - BOV der driller !
Newbie skrev:Hej.
Jeg har en Audi A4 1,8T(2002) og har fået den chippet så der nu er lidt mere krudt i den, end da den forlod Tyskland.
Jeg har monteret en Forge BOV med fri udluftning... men den er sgu fuldstændig lydløs.. ? Den skulle værer monteret korrekt iflg. leverandøren - men hvorfor er den så lydløs.
Er der nogen der har oplevet samme problem ?
Bilen kører perfekt - men lyder jo som en standart 1,6
Mvh
B
hehe - det var sgu'da bare den forbandede vacuum slage der sad løs ved gas spjældet. På med den og den lufter ud som den skal...yeehaw..
-
HansPuntoGTHald
-
A3-Quattro
- Medlem
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt: