Classic rally syn???

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
cb
Senior Medlem
Indlæg: 290
Tilmeldt: 06 sep 2003, 21:48
Geografisk sted: Midtjylland

#11 Indlæg af cb »

Har ikke min atest ved hånden da bilerne er opbevaret et andet sted for tiden.

Men de er lovlig, ved der ikke står noget i papirerne på min 26M, (2,8I) men jeg vil til enhver tid kunne køre dem til syn som de er. og det er ikke ulovligt at have lavet ændringer på disse biler selv om det ikke står i papirerne. Men der er heller ikke lavet konstruktive ændringer på dem. Det er kun motor og det er inde for de 20%

Sådan en P7 har været brugt til rally så hvis man kommer de rigtige steder så kan der nok også findes nogle papir på de ændringer som de havde den gang. Og kan man finde disse så er det MÅSKE ikke umuligt at få lov til at lave det samme i dag.

Du skal tænke på at de er lavet en gang hvor der var andre regler. men det gør dem ikke ulovlige fra den en dag til den anden.

Kan ikke forstå at man er så bange for at det man siger ikke er rigtigt. Men der skete noget i lovgivningen med bilerne i 1988, dem der er fra før den tid, lever næsten i en anden verden.

Ved godt at de skal overholde loven, men det kan de godt gøre selv om der er lavet lidt ved dem.
lqs
Mester Medlem
Indlæg: 4407
Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46

#12 Indlæg af lqs »

hvis det ikke er påført reg.attest er det lige meget hvor mange gange bilen har været gennem synshallen... den er ikke lovlig! turbo kan IKKE godkendes som under 20% mere. hvis det tidligere er indskrevet i bilens papirer, er der intet problem. sålænge div. regler for området er overholdt. MVH. søren PS. 150hk plus turbolader, så skal bilen MIN. kunne godkendes med 181hk.... efter de regler der gælder nu.
Besvar