: 06 mar 2005, 16:37
Efter at have fået hjernen i gear, og noget Læsning.
Så er det helt sikkert ikke tændrørene der er for varme, da den således vil selvantænde som en diesel, og ikke tændingsbanke som den gør nu.
Og jeg kan godt høre forskel på disse 2 fænomener.
Så det må være skidt i forbrændingskammeret, der laver den lokale hotspot, og derrmed 2 flammefronter og tændingsbanken.
Den nemmeste og hurtigste løsning er på med vandindsprøjtningen, og få spulet systemet rent, og glæde sig over mere trækkraft.
At ngk rør lige har ramt varmetallet på 8v svenske motore er en ren tilfældighed set med mine øjne.
MVH
Morten
Så er det helt sikkert ikke tændrørene der er for varme, da den således vil selvantænde som en diesel, og ikke tændingsbanke som den gør nu.
Og jeg kan godt høre forskel på disse 2 fænomener.
Så det må være skidt i forbrændingskammeret, der laver den lokale hotspot, og derrmed 2 flammefronter og tændingsbanken.
Den nemmeste og hurtigste løsning er på med vandindsprøjtningen, og få spulet systemet rent, og glæde sig over mere trækkraft.
At ngk rør lige har ramt varmetallet på 8v svenske motore er en ren tilfældighed set med mine øjne.
MVH
Morten