Side 2 af 2

: 31 jan 2005, 08:30
af John Sahl
Jeg har selv undersøgt alt det her med at renovere turboer selv, og er altid endt med samme resultat: Uden afblanceringen holder turboen bare ikke ret lang tid bag efter.

Så jeg har droppet det helt, uanset at der jo trods alt er en hel del penge at spare på det, så er der jo lige det at det altid er sjovt, bare fordi man kan ;-)

.

: 31 jan 2005, 09:42
af K-FINN
Som søren skriver,bare man mærker den op.Kender da en hvor et lille stykke brækkede af hjul,så drejer du bare 180 grader og bider samme stykke af med skævbider .Hehe ved godt det ikke er optimal,men den kører endnu. :lol:
MVH Finn.

: 31 jan 2005, 09:59
af John Sahl
Jeg afviser da ikke tanken helt, specielt ikke når man jo gerne ender med at have et helt lille lager af defekte turboer til at ligge. Så ER det jo fristende selv at prøve ;-)

Der findes et par guides til det på nettet, så det kan lade sig gøre, men generel koncensus omkring det ER at uden afbalancering holder det altså ikke lige så længe, nogen gange endda meget kort tid.

Prisen gør dog også at jeg ikke ser noget problem i at prøve. Hvis man selv skifter er det jo stort set kun tiden det koster ud over rep-kittet.

: 31 jan 2005, 14:10
af mh
ellers er det vel bare at mærke det hele af og så aflevere akslen så den kan blive afbalanceret med hjulene på så koster det vel ikke meget....