Side 2 af 2

: 29 mar 2006, 17:58
af Saab-Daniel
Ja, forstår da heller ikke hvad forskellen på at cruise og accelerere under vakum på en turbo-motor med turbo monteret, og så at gøre det samme på en bil hvor turbo'en er afmonteret...
Daniel.

: 29 mar 2006, 18:34
af martin306xsi
Nu tænkte jeg når bilen er til syn, mon så ikke synsmanden kan mærke forskel fra en alm. sugemotor kontra en trykladet motor som er lavet om til sug??

: 30 mar 2006, 11:50
af grydesvamp
naah det tænker de sku ikke over.. i hvert fald ikke heroppe.. man får nok bare en komentar "den er godt nok lidt sløv" men det er sku også det eneste.. så længe den ikke overskrider co osv..

: 31 mar 2006, 13:10
af klyfax
martin306xsi skrev:Nu tænkte jeg når bilen er til syn, mon så ikke synsmanden kan mærke forskel fra en alm. sugemotor kontra en trykladet motor som er lavet om til sug??


Nu er den eneste forskel på de 2 motor kompression, så han kan sku ikke mærke forskel.

: 31 mar 2006, 18:15
af martin306xsi
Det kan godt være, jeg bukker mig :wink:

: 03 apr 2006, 14:38
af klyfax
martin306xsi skrev:Det kan godt være, jeg bukker mig :wink:


JA!!!! Jeg vandt!!!! :P

: 26 maj 2006, 20:01
af klyfax
Finn Tolstrup Pedersen skrev:Gæst: Hvilken bil ligger den 5efte i, den har jeg aldrig hørt om?.
MVH FInn


5E-TE (findes ikke i dk i nogen model) det er en 1.5 12V med Turbo og intercoler på ORG.

Mon ikke det er den manden mener?

PS taget fra Renés hjemmeside...

: 27 maj 2006, 00:32
af K-FINN
En 3ete er 1,5 12v turbo, har aldrig hørt om 5ete.
MVH Finn

: 27 maj 2006, 08:27
af klyfax
Hehe det min fejl der står 5E-TE, kopiede fra Renes side men fik ikke tallet med, så satte selv 5 tallet ind. Men du har ret der skulle stå 3E-TE...