ringede til dem og sagde jeg brugte 4000 på diesel pr md og jeg ville ha rabat ...... ingen problem 80 øre sagde manden men at jeg så kun bruger 2000 er en anden snak.
men den er da gået siden 1998 nu
Har lige modtaget et nyhedsbrev fra firmaet. De har lavet aftale med Statoil. -19øre på benzin, -35øre på diesel og -20% på vask Men derfor kan jeg jo sagtens få rabatter andre steder ad andre klubber/foreninger/firmaer
Lille problem, lille hammer. Stort problem, stor hammer!
Ikke for at pille jer ned men sålænge en given tank er i priskrig så får i sjældent rabat. Hvis jeres rabat er feks. 20 øre så vil i ikke få rabatten når tanken har sat benzinen ned med 20 øre eller mere. Det vil sige at det kun er når der er listepris at i får rabat. Men det er bedre end ingenting. Vask er et sted hvor der deles rabat ud da avancen i forvejen er enorm. Af en vask til en pris på 50 kr vil de 40 formentlig gå lige i kassen. Selvfølgelig afhængig af hvilken vask da nogle indeholder væsentlig dyrere plejemidler end andre.
Kære brevkasse,
Jeg har for mange biler, for mange projekter, for lidt tid og for få penge... Hvad skal jeg gøre?