Side 2 af 2

: 12 jan 2005, 13:07
af Clisse
Den første ide skulle måske være, ikke at skyde til den, når den er kold....

: 13 jan 2005, 05:59
af guest
det er jo ikke det jeg mener!!!
jeg mener at når jeg har kørt i 10min så sprutter den stadig hvis man så fyre den af ..mener jo ikke at jeg går ud og starter bilen og så bare fyre den af.. er jo ikke dum..

men underligt nok nu skyder den hele tiden.. hver gang speederen er i bund.. letter man den lige lidt gør den ikke.

: 13 jan 2005, 09:42
af LionTamer
guest skrev:det er jo ikke det jeg mener!!!
jeg mener at når jeg har kørt i 10min så sprutter den stadig hvis man så fyre den af ..mener jo ikke at jeg går ud og starter bilen og så bare fyre den af.. er jo ikke dum..

men underligt nok nu skyder den hele tiden.. hver gang speederen er i bund.. letter man den lige lidt gør den ikke.


Det her lyder dumt, men min gjorde det samme... Det viste sig at være låget til tændingsfordeleren, som sad løs nede for neden, da den gummiring under skruen manglede... Så når jeg kørte stille skete der ingenting, men ligeså snart jeg gav den noges gas, så fejltændte den pga den utæthed i dåsen... Jeg blev glad da det bare var at stramme skruen, og så nyde køreturene igen...

Ikke sikkert at det er sådan i dit tilfælde, men min gjorde nøjagtig som du skrev...

: 13 jan 2005, 13:18
af guest
har været inde og læse lidt om det..
Det kan vist være tændrørene eller måske benzinfilter/dyserne der er stoppet

: 13 jan 2005, 14:49
af Dagooz
Benzinfilteret kunne være synderen men så burde den sgu ikke skyde. Eller Hva? Har selv lidt problemer med hakken og en sjælden gang imellem udsættere. Det hjalp gevaldigt at udskifte filteret. Men min er også non turbo. :(

: 13 jan 2005, 17:56
af guest
Problemet er løst...!

Man skal da bare køre på 95 istedet for 92 fandt jeg ud af :oops: