Side 2 af 2

: 29 dec 2004, 22:18
af peter møller
svan skrev:Hej Peter!

Jeg tror faktisk det er lykkedes at få lavet Audi'en, min kammi endte med at køre på værksted og der skiftede man en "ventil" i indsugningen, er ikke lige klar over hvad der snakkes om men hører ham ad når jeg snakker med ham igen, han må jo have fået en regning, jeg skriver lige en note i forlængelse af denne når jeg hører noget
mvh
svan

Lyder spændende, hold mig opdateret når du ved mere! :)

: 29 dec 2004, 22:20
af peter møller
vag mekaniker skrev:Det lyder som om at de har skiftet bov ventilen - den har det også med at gå istykker.
Og det med ladet trykket - det er ikke alle modeller man kan se ladet trykket via dianogsen.

peter

ps sluttrin = tændningmodulet - den bestemmer hvilken tændspole der skal "arbejde". og ja lille dims som sidder med to skruer :roll:

Siger du dermed at det kan være den eftermonterede BOV der kan lave fejlen?

: 30 dec 2004, 02:40
af mh
køb et billigt ladetryks ur og smid et T stykke på en nippel på manifoldet så kan du hurtigt se om det er trykket der laver ballade...

og kan ikke lige finde ud af det har bilen eftermonteret blov off eller standart.... hvis eftermonteret er denne så strammet nok så den ikke lufter ud ved tryk...

: 30 dec 2004, 07:43
af VAG mekaniker
Lad os lige få en ting på det rene.
Alle 1.8T kører std med bov. Plastik fra bosch.....

Hvis man vil fejl finde på en bov kan man tage en klemme af passende størelse og klemme en af de store slanger sammen til bov og så prøve at køre en tur.

Nu har jeg snart ikke styr på hvilke biler i denne tråd der fejler hvad men til den som er chippet og som kører som den skal når den bliver "slået fra" ja så må fejlen jo næsten være fundet!!

Man har jo også den muglighed at se på spændningen fra lamda sonden ved fuldlast :wink:

peter

: 02 jan 2005, 02:15
af mh
vag mekaniker skrev:Lad os lige få en ting på det rene.
Alle 1.8T kører std med bov. Plastik fra bosch.....


mente også eftermonteret med udluftning til det fri :oops: :oops: