Hvor køber i jeres stempler?

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
bmwmanden
Medlem
Geografisk sted: Vejle

#11 Indlæg af bmwmanden »

Hej

Prøv at kontakte andreas hos pure performance i sverige, han har billige og gode dele til alle bmw motore...http://www.pure-pf.com
BMW ---> Best Motor in the World!
Mads, VAE

Stempler BMW

#12 Indlæg af Mads, VAE »

Hej med jer

Ikke at jeg vil blande mig, men jeg har kigget lidt på jeres snakken frem og tilbage om stempler.

Jeg ved godt at det første tilbud jeg gav, ar rimeligt dyrt, men efter hvad jeg forstod, var det til en e46 M5, og det er en V8!!
Jeg har i midlertid indhentet tilbud fra Wössner i Tyskland.
De kan lave 6 specialstempler på mål til din boring, og med det kompressionsforhold du måtte ønske.
Du skal ikke komme med udregninger eller noget som helst - de klarer det hele!!
Prisen er 15000,- inkl. moms
De laver i øvrigt stempler til forskellige racerserier, bl.a det tyske DTM, og de ved hvad de laver!!

Husk i øvrigt på, at der skal betales told & moms af importerede varer fra USA, og der betales også told af fragtprisen fra USA!!
Hvis der skulle opstå et problem med et stempel fra USA er der temmelig langt i forbindelse med en reklamation!!

Med venlig hilsen

Mads Jacobsen
Vestsjællands Auto & Elektro
Brugeravatar
bmwmanden
Medlem
Geografisk sted: Vejle

#13 Indlæg af bmwmanden »

Hej

Øh Mads....jeg må hellere lige rette et par ting...en E46 M5 findes ikke, det er E39 5'er serien hedder, E46 er 3'er serien...for det andet er S38 motoren fra en E34 M5, som er en rækkesekser, og ikke en V8'er 8)
BMW ---> Best Motor in the World!
donati
Kontakt:

#14 Indlæg af donati »

Tak for alle de mange svar :)

Jep, det er en række 6'er, E34 M5 3.8L.

Jeg har købt en ekstra motor, som var "brændt sammen", til at bruge til mit turbo projekt.
Idag har jeg så skildt den ad, og det er et stempel der er brændt.
Det er jo heldigt nok, og det var også det jeg håbede der var galt, nu da jeg alligevel skal ha nye stempler i.
Imorgen kører jeg op til Viborg Autoteknik med blokken, så de kan få den boret/honet, og der kan bestilles nogle stempler til den.
De har givet mig en god pris på stemplerne (meget langt under VAE's pris!!).
--
Mvh. Finn Donati
Besvar