Side 2 af 4
: 15 okt 2004, 18:59
af Schmedegaard
Det er da stadig for meget.... MAX 3 bar helere 2,5....
Hvad er det for en turbo???? leje eller oliefilm???
: 15 okt 2004, 23:33
af hYe
hvad er det for en bil?
Og hvis der er ny toppakning.. kan den monteres forkert...?
: 16 okt 2004, 11:46
af Gæst
Det er en T25 med almindelige lejer altså "oliefilm" Og det er heller ikke toppakkningen, har lige haft skildt den ad for at finde fejlen men der var intet at se nogen steder.. en anden ting hvis den olie blev forbrændt inde i motoren ville man så ikke også kunne se det på tændrørene??
: 16 okt 2004, 16:51
af Tiis
Hvad med knast/krumtaps udluftning...sidder det på suge siden eller på tryk siden?
Mvh. Martin
: 16 okt 2004, 17:50
af Gæst
yes jeg har monteret en "opsamler" med udluftning i det fri! så det skulle ikke være noget der! men problemet er jo noget der er kommet efter noget tid
: 17 okt 2004, 15:57
af Yugo Turbo
ukorrekt monterede olietyve ku det godt lyde som...
: 17 okt 2004, 16:43
af Gæst
hvordan det? jeg har en slange fra min oliekontakt og ned i turboen og fra turboen ind i blokken!!
: 17 okt 2004, 17:15
af Yugo Turbo
øhh jeg tror ikke vi snakker om det samme... olietyve er en slags øgenavn for de små pakninger der sidder rundt om ventilen i topstykket... hvis disse er slidt eller er kommet til skade under monteringen så vil bilen ryge blåligt og lugte af olie
: 18 okt 2004, 16:59
af Gæst
Sorry så ikke det sidste

Nej dem har jeg også kigget til !!
: 18 okt 2004, 19:42
af Ronni W
har prøvet det samme med min uno turbo, det var mit krumtapsudluftnings filter der var tilstoppet, det behøver ikke at være meget tilstoppet lidt kan godt gøre det. og det var også efter renovering af motor/turbo