cooper mini skrev:
Nå oki.... så der er lidt elektronik med i det

..... ham der justere det ind han nok en wideband som han lige sætter i røv af den...... bliver den kørt ind på rullefelt ?
har du skiftet toppakning 12-13gange pågrund af tændrør ?
Hvis du skal bruge en charge cooler så har gadbjerg nok en fra en mr2 kompressor
Mads B 405 2.0
du behøver ikke være næsvis. har fattet at du ikke kan fatte en pind at hvad jeg skriver til dig sender et billed til dig om lidt
fik du noget ud af markeringstegn billedet jeg sendte til dig eller fatter du heller ikke det skema hvis i andre vil se skemaet lægger det på
http://www.morris-mini.dk/Save0037.JPGMads jeg har et spørgsmål til dig hvis du har konstant forbranding ødelægger det ikke din toppakning hvis dine mellemvæge i mellem cylinderne er meget små i toppakningen og du kun må spænde odin top 6,9 KG[/quote]
SÅ så mulle..... der vist på tide på lære at læse det skema selv!!!!
det har INTET med det faktiske behov for banke fasthed af benzinen.... tag f.eks en nissan 200sx..... standard tændrør er et "6" rør..... altså "85" oktan...... year right...... hvis du hæller mindre end 95 på så har du bil som hverken kan det ene eller andet og med garanti en smadret motor i løbt af få km....... prøv lige at finde ud hvilket oktan behov de forskellig biler du kender har og hvilket rør der er standard....... så finder du ud af at din tabel ikke er noget værd til det formål!
Tommelfinger regle til valg af tændrør 1 nr. koldere for hver 50hk extra..... i dit tilfælde sikkert lidt mindre grundet den gamle konstrution