Finn Tolstrup Pedersen skrev:
Hvis du læser hvad jeg skriver,så siger jeg jo også at mange tilfælde vil mindre tryk og højre AFR give lige så meget.
Ang. justering,så tror jeg nu nok at TEC erik ved hvordan mand justere en motor,tror han har justeret flere end de fleste her,incl. dig henrik.
MVH Finn
Ang. 11,5 der er mange links med testkørsler der viser at det kører med det,dermed ikke sagt det er optomal,men måske(som jeg også skrev tidliger) for at være på den sikre side.
MVh Finn
Jeg tror da sådanset jeg læser ganske udmærket Finn
At "TEC Erik" er vældigt erfaren har jeg aldrigt sået tvivl om, men jeg tror bestemt ikke at det kan forsvares med 11,3, eller "at den ryger helt sort" set ud fra andet end at man "er på den sikre side"(hvilket jeg så ikke er helt enig i, men lad det ligge).
Hvordan dælen blev det iøvrigt til en vurdering af hvem der har kørt flest biler ind??
Tråden går på om 11,3 er for fedt, og IMO er det alt for fedt, og har ikke den ønskede effekt, men hvis det modsatte kan ses via dynoudskrifter og motoropsætninger, så tager jeg gerne hatten af. Indtil da, så mener jeg at 12,0 er på den sikre side, og 12,3-12,8 der hvor max power skal findes.
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!