Hummm... Så vidt jeg kan se er den eneste ændring der kunne være relavant, at tryk tuning nu SKAL dokumenteres med hensyn til støj. Men mon ikke de ser gennem fingre med det hvis man har lavet et fornuftigt dømper system. Ellers kan jeg heller ikke forsstille mig at testen er så galt dyr...
Men ellers... Jo... Danmark er ved at løbe helt af sporet. Ikke kun med hensyn til det her, men også på andre punkter. Så hvorfor dog blive boende her? I øvrigt er det da et godt initiativ med mail listen, MEN vi er jaget vildt uden nogen form for rettigheder i en evt. offentlig debat. Jeg er skeptisk, mener ikke det fører nogen steder hen ud over at man kan se hvor mange der er ening. Kunne man samle ALLE (100.000 mennesker vel) omkring det her og lave underskrift indsamling... SÅ ville de stadig ikke ændre det da det jo i alt sin væsenlighed faktisk ikke giver mening at tune sin bil når man ikke må køre mere end 110kmt (snart 130kmt). Det er hoppy og interresse siger man så og så siger de "så må du lave en racerbil og finde en bane! Ok... Sådan en bane vil de så heller ikke lave.
Misforstå mig ej!!! Jeg syntes det er RIGTIG godt at der er nogen der tager initiativet til at stå i mod og vil også støtte det 100%, men desværre er jeg ikke for optimistisk
v/h christian