Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 04 mar 2025, 08:32

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 22 jul 2003, 09:54 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 948
Geografisk sted: Fyn
Når du piller vakuum slangerne af både den org trykregulator(den ved dysebroen) og den ekstra du har monteret, skal trykket justeres til ca 3bar på din justerbare trykregulator, så skulle den gerne gå lidt længere på litteren for du drukner den med 5.5bar ved 0bar ladetryk som du skriver den har, de 5.5bar skal den først have ved 0.6 bar ladetryk hvor den skal bruge benzinen.

Og jeg ville ikke køre med mere end 0.6 i ladetryk så længe du ikke har større dyser i den, ellers skal du nok også snare have en ny motor.

Ja du skal have nye tændrør i din motor prøv med dem fra den org turbo calibra/vectra, de gamle er nok allerede døde nu.

Hvad har du gjort for at sænke Comp og hvor lav er den?


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 jul 2003, 10:27 
Jeg kan ikke justere på den for bare jeg skruger lidt ned for den, får den ikke benzin nok.

Skal man ikke pille den org. trykregulator fra når man montere den ny???
For det har jeg gjort.

Hvad koster dyser og hvor store skal de være???

Så vil jeg lige ud og købe nye tændrør og sætte mit ladetryk ned :cry:
Men det er jo nok nødvendigt

Jeg har købt turbo stempler og de er drejet ned så comp. er på 7,5:1.


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 22 jul 2003, 13:59 
Nu har jeg sat mit ladetryk ned til 0,6bar og benzin tryk ned til 3bar ved nul bar´s ladetryk.

og så kommer benzin tyrkket kun op på 3,3bar ved 0,6bar ladetryk kan det passe?? For den får ikke benzin nok


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 22 jul 2003, 21:15 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 948
Geografisk sted: Fyn
Nej gør den ikke den SKAL op på ca 5.5bar.
Der er sku noget helt galt med den tryk regulator er den stor nok? og er den monteret rigtigt?

Hellere for meget i bunden end kun 3.3bar ved fuld ladetryk.

Hvis din org var sat til ville den jo også hjælpe lidt til med at hæve trykket når der kommer ladetryk.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 jul 2003, 13:10 
Jeg fik af vide at den Kunne klare op til to bars ladetryk der hvor jeg købte den. Den kan næsten ikke monteres forkert.

Men jeg vil lige ringe til ham, jeg har købt den af og høre hvad der er galt.


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 23 jul 2003, 19:13 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 948
Geografisk sted: Fyn
Ja gør lige det, for 0.3 bar ekstra benzintryk kan man jo ikke bruge til noget.
Hvor er den købt?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 jul 2003, 17:44 
Kan man købe den for stor jeg kan først få benzin trykket til at stige ved over en bar`s ladetryk????


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 24 jul 2003, 17:47 
Jeg har købt den i kvong (west speed)
Nedtur de holder ferie lukket indtil d. 4/8


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 09 aug 2003, 19:31 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 948
Geografisk sted: Fyn
Er der sket mere i sagen :?:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 aug 2003, 21:08 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 278
Geografisk sted: midtjylland
hejsa du.......

hvor henne købte du dine stempler og hvad gav du for dem????
står nemlig og mangler 4 stk c20xe eller c20let stempler med ringe.....

MVH Jens Hald
jenshald79@hotmail.com


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team