Så er det nye reglement for DHB til 2010 online

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#311 Indlæg af K-FINN »

Efter min mening, går man for meget op i det skal ligne en gade bil, taget i betragtning, at de må køre 8,5 sec.
Senest rettet af K-FINN 23 dec 2009, 00:24, rettet i alt 1 gang.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#312 Indlæg af K-FINN »

Yugo Turbo skrev:
tp-gt42r skrev:
Yugo Turbo skrev:
Supra MK4 skrev:Nu er den omtalte jo så ikke monteret uden på kofanger, men inde i den ORGINALE kofanger, og stikker måske højest 3 cm ud over den orginale kofanger.

Med det i hænger jer i, er nok de synlige ender og rør.

http://www.bilgalleri.dk/uploads_large_wm/1087140.jpg
Denne her er så monteret inde bag den orginale kofanger, men har så skåret væk, istedet for montere smart FF kofanger, men den må jo så være inden for regler...

Stadig syntes jeg det er fint nok altsammen, der er jo rigelig med tid til og tilpasse sig, der er jo længe til.
Men derfor kan man jo godt diskutere/vende forskellige problemstillinger.
Som der på jakobs gamle bil, så er den jo meget synlig. Jeg startede med at skære væk i min originale kofanger og det så ca sådan der ud. Fik man det derimod til at se ud som om det var bygget til at se sådan ud ab fabrik. lidt som ved subaruen som selv linkede til, så virker det mere fuldendt og dermed mere "street appearance"

Jeg tænker at man kunne definere det som at hvis man parkere 100 tilfældige biler på en parkeringsplads og sender en der intet kender til biler ud og kigge på bilerne, så skal vedkommende ha svært ved at pege ud hvilken en der er den "unormale"
så er der mange biler der ikke kan deltage i outlaw

selvfølgelig skal Jakob deltage i outlaw også med den ic montering der, sådan har hans bil set ud i flere år.
Synes du strammen den Lasse
Jeg er med på at jakobs bil har set sådan ud i flere år, min har også haft dæk der ragede ud fra skærmkanterne i flere år, men det må den ikke ha i 2010. der er jo ingen der nægter jakob deltagelse, han kan jo altid deltage i unlimited. såfremt den godkendes på dagen naturligvis.

Jeg tror ikke at der er nogen der går 100% fri fra mindre ændringer, og nogle skal ændre lidt mere. hvis ikke der bliver trukket en linie i sandet ved det nye reglement hvornår skal den så trækkes?
Selvfølgelig skal der trækkes en linje, og det har i gjort..
Derfor kan vi vel godt diskutere synspunkter.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Yugo Turbo
Mester Medlem
Indlæg: 2515
Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#313 Indlæg af Yugo Turbo »

Supra MK4 skrev:Efter min mening, går man for meget op i det skal ligne en gade bil, taget i betragtning, at de må køre 8,5 sec.
det kunne du måske have ret i. vil tro at breakout i outlaw er et af de emner der vil blive diskuteret i køreforeningen når det er tid til revision efter DHB 2010.
Brap brap brap...
Billede
tp-gt42r
Nyt Medlem
Indlæg: 41
Tilmeldt: 26 jun 2008, 16:02

#314 Indlæg af tp-gt42r »

Supra MK4 skrev:Efter min mening, går man for meget op i det skal ligne en gade bil, taget i betragtning, at de må køre 8,5 sec.
lige præsis
Yugo Turbo
Mester Medlem
Indlæg: 2515
Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#315 Indlæg af Yugo Turbo »

Supra MK4 skrev:Selvfølgelig skal der trækkes en linje, og det har i gjort..
Derfor kan vi vel godt diskutere synspunkter.
Det kan vi naturligvis godt og det gør vi jo også.

Det jeg prøver er at anskue hele arrangementet fra oven. og SKAL man dele deltagerbilerne op, skal der opstilles nogle bautasten, der viser at hertil, og ikke længere, ellers er det næste klasse.

Vi har længe ment at det at alle kørte i samme klasse. eks i fwd med tryk, det er ret unfair for dem der rent faktisk stillede op i en "ægte" gadebil og så skulle deltage på ligefod med starlet jakob, corolla jakob, starlet daniel, undertegnede osv osv. det er jo ikke sådan på lige vilkår, hvilket ALLE bilforaer ofte diskuterer efter DHB i op til et par måneder efter DHB. Jeg kan godt følge gadebilernes argument og derfor skulle der jo også være en klasse for dem der er "newbees"/bare gerne lige vil prøve 402 meter og så en for dem der er stukket af fra at være lovlige gadebiler og så skulle der naturligvis også være en klasse for en bil som Jesper Beyers.

de fleste kan jo godt se at hans ændringer er lige skridtet videre end mange andres og derfor vil det igen ikke være "lige børn" der leger.
Brap brap brap...
Billede
Brugeravatar
Captain Slow
Mester Medlem
Indlæg: 1340
Tilmeldt: 01 maj 2009, 21:27
Geografisk sted: Horsens

#316 Indlæg af Captain Slow »

kan i huske de "gode gamle dage" med volumen inddeling OG..........

SLALOM KØRSEL :up:
I love everything thats fast enough to do something stupid with
Yugo Turbo
Mester Medlem
Indlæg: 2515
Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#317 Indlæg af Yugo Turbo »

Captain Slow skrev:kan i huske de "gode gamle dage" med volumen inddeling OG..........

SLALOM KØRSEL :up:
Ha ha, ja det er der hele tiden nogen der vender tilbage til. men her er det jo ikke det nye reglement der har stoppet det slalum stads, det er gjort for længe siden. så hvis man synes at det mangler, så ville vi jo ALDRIG kunne ramme noget folk ville blive glade for med dette reglement :wink:
Brap brap brap...
Billede
Brugeravatar
Captain Slow
Mester Medlem
Indlæg: 1340
Tilmeldt: 01 maj 2009, 21:27
Geografisk sted: Horsens

#318 Indlæg af Captain Slow »

forestil dig lige slalom idag,,,

omg. det ville ikke blive et kønt syn,
tænk hvis der var en bil der satte ladetryk haha :roll:
Senest rettet af Captain Slow 23 dec 2009, 00:49, rettet i alt 1 gang.
I love everything thats fast enough to do something stupid with
Yugo Turbo
Mester Medlem
Indlæg: 2515
Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#319 Indlæg af Yugo Turbo »

Captain Slow skrev:forestil dig lige slalom idag,,,

omg. det vile ikke blive et kønt syn,
tænk hvis der var en bil der satte ladetryk haha :roll:
I en FWD med tryk, ville det nok være lettest i bakgear... :up:
Brap brap brap...
Billede
Brugeravatar
JAKOB AKA LUFFE
Indlæg: 4
Tilmeldt: 22 dec 2009, 16:45

#320 Indlæg af JAKOB AKA LUFFE »

Hvor tit vil i Ændre reglementet....?

Man kan sku da ikke smide et reglement ud så folk har noget at bygge efter og så bare lave det om......!

Men ja vi må igang med at lave bilerene....!
Besvar