Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 14 dec 2024, 04:37

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: i midten af midtjylland
Yugo Turbo skrev:
ha ha, jo det kunne det jo godt ligne...

@ møffe, skal du ned og lure på damer næste weekend? :wink:
detsværre. da ralle og alle de andre ikke har tid før weekenden efter så bliver det sidste weekend i år vi skal spise hotdogs med det "grønne" karry würst etc og kikke på damer. men der ned det skal jeg, for 10énde år.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Holstebro
Yugo Turbo skrev:
... 99,9 % af kunderne, ejer ikke intelligens nok til at vælge hvilken ende af pinden de skal bruge... :lol:

Rart at vide at man er noget helt særligt... 0,1%! :D

Ligegyldigt hvor travlt "kloge" folk har med rakke fætter hansen ned, bliver det jo efterhånden svært at bortforklare at Bent Jensen's concept altså virker. Skidtet vokser og vokser samtidigt med at der er sorte tal på bundlinien. Mængden af mærkevarer på hylderne er som jeg oplever det også kraftigt stigende.... auto branchens svar på Netto? :)

Titel:
Nyt Medlem

Geografisk sted: Roskilde
Tjae, mine pærer til 70 kroner (købt i T-hansen) holder så stadigvæk
Hvorimod de pisse dyre pærer som er købt en anden butik (vil ikke hænge nogen ud!) er sprunget 2 gange.

Så ved sgu ikke rigtigt HVEM der har fat i den lange ende her? :D

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Westmus skrev:
Yugo Turbo skrev:
... 99,9 % af kunderne, ejer ikke intelligens nok til at vælge hvilken ende af pinden de skal bruge... :lol:

Rart at vide at man er noget helt særligt... 0,1%! :D

Ligegyldigt hvor travlt "kloge" folk har med rakke fætter hansen ned, bliver det jo efterhånden svært at bortforklare at Bent Jensen's concept altså virker. Skidtet vokser og vokser samtidigt med at der er sorte tal på bundlinien. Mængden af mærkevarer på hylderne er som jeg oplever det også kraftigt stigende.... auto branchens svar på Netto? :)

man kan vel overføre det lidt til den nye træd, ang kina varer :tooth:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
og ja, jeg køber også lidt sager og hos, hr. hansen og jeg er på ingen måde flov over det :wink:

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
måske at der også forhandles kvalitets varer, det kan jeg ikke udtale mig om. men det kan sammenlignes med at køber man et sony tv i kvickly, så er det jo hverken værre eller bedre end hvis det er købt i en almindelig tv-biks.

forskellen med autodele forhandlere i almindelighed og lige t-svansen er blot at de har så uhyggeligt meget bras og deres ekspedienter er dummere end vådt tagpap!

Jeg har selv arbejdet med at sælge reservedele og 99% af de gange hvor kunder havde fået forkerte varer så havde de handlet hos t-hansen. så det er en god kombination af intet forstående folk på posten og elendigheder i bunken af super sørgelige reservedele.

i københavn kan jeg forestille mig at den lokale imam anbefaler t-hansen for det er den foretrukne auto biks for perkere. og så er ringen jo sluttet.
perker køber latterlige autodele at ekspedient som intet fatter. det er selvsagt en ulykke der venter på at ske! :lol:

Titel:
Mester Medlem

[quote="Yugo Turbo"]måske at der også forhandles kvalitets varer, det kan jeg ikke udtale mig om. men det kan sammenlignes med at køber man et sony tv i kvickly, så er det jo hverken værre eller bedre end hvis det er købt i en almindelig tv-biks.

det passer så ikke helt.

stort set alle sony tv der sælges i kvickly, bilka og lign steder er parrel import og de varer er i mange tilfælde ikke af samme kvalitet ( 2 sortering + lign ) som de sony tv som sony danmark importerer.

thansen og høyer autodele sælger bland andet castrol olie, motip, turtle så jo de har også kvalitets varer :wink:

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
det er jo din påstånd at det skulle være 2. sortering, og for mig er det ligegyldigt.

t-svansen er en skod biks, der i større eller mindre grad holder perkere væk fra andre reservedels lagre. så noget positivt kan jeg da nævne om dem

Titel:
Mester Medlem

Yugo Turbo skrev:
det er jo din påstånd at det skulle være 2. sortering, og for mig er det ligegyldigt.

t-svansen er en skod biks, der i større eller mindre grad holder perkere væk fra andre reservedels lagre. så noget positivt kan jeg da nævne om dem

ja bare det er billigt :wink:

Titel:
Moderator

m power skrev:
[
stort set alle sony tv der sælges i kvickly, bilka og lign steder er parrel import og de varer er i mange tilfælde ikke af samme kvalitet ( 2 sortering + lign ) som de sony tv som sony danmark importerer.

:

Mener du dermed at de omtalte supermarkedkæder forhandler parralellimporterede kopivarer?

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time