Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 26 feb 2025, 16:04

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Moderator

Yugo Turbo skrev:
tak henrik...

Velbekomme da.

Jeg har jo efterhånden gået og fyret en del timer i forskellige topstykker for sjov, og fået en del flow ud af nogle af dem. Et topstykke der duer koster bare penge, især hvis det er et der er "bolt-on". Det er klart at man kan finde et gammelt topstykke billigt, og bruger man selv tiden til at renovere det fra a-z så kan det da også gøres billigt, men ting tager tid og det kræver lidt in-house maskineri, ellers går det billige fløjten

Feks har jeg lige snakket med en der havde investeret 25k i et 18T topstykke og så kom han endda selv med donortoppen!

Omvendt kan man være heldig at finde ting billigt, men når man så gør det, så skal man slå til, og 400kr for et topstykke(hvis det duer) det skal man nok slå til på. Jeg har savet topstykker over der var dyrere ;-)

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fredericia C
hehe, var nu bare for at sprøge hvad der skulle laves om det var i orden eller hvordan...

Tror jeg springer fra da jeg har fundet ud af at knastprofilen er ens med det der sidder på standart på min GTI´er.... :)

Så vil bruge lidt tid på det topstykke jeg har liggende i garagen + at få en anden knast og indsugning...

Sorry for ulejligheden...

Tråden må godt slettes :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time