Tinasmartin skrev:
Morten VJ skrev:
Eksemplet Henrik giver er vel ikke urealistisk, en timer eller et relæ der hænger, og motoren går tomgang indtil den løber tør for benzin, olie eller vand.
Som jeg ser det er fordelen at man kan fyrer motoren maks. af indtil man parkere bilen.
Ulempen er hvis den får en defekt.
Så virker den ikke, eller slår fra for tidligt fra hvilket kan koste en turbo, eller den virker for godt hvilket kan koste en motor.
Så derfor tillader jeg at stille spørgsmålstegn ved en komponent jeg ikke ville drømme om at montere i en bil.
MVH
Morten
Det vil sige at hvis det kan gå i stykker vil du ikke bruge tingen på din bil og slet ikke hvis det kan koste din motor?...
Nej ikke helt riktigt citeret.
Hvis en komponent, der skal holde motoren kørende, uden min indblanding, Dvs. jeg ikke er fysisk til stede, kan gå i stykker, uden at jeg har en chanche for at opdage det.
Så vil jeg ikke montere denne komponent.
Hvis der er noget der har indflydelse på dyre komponenters liv, så foretrækker jeg selv at være til stede, for at kunne træffe en beslutning.
Køre videre og acceptere konsekvenserne, eller lukke ned for systemet, og begynde en fejlsøgning.
MVh
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html