Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 24 feb 2018, 03:31

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 24 jun 2016, 21:57 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 10 sep 2007, 15:23
Indlæg: 26
Geografisk sted: Rødekro
Skal have fundet mig en styring til min E30 med V8/M60B40
Bilen er en gadebil, så skal ikke være noget der skal rodes med i tide og utide

har nogle krav hvad den skal kunne:
8 Coil on plug spoler, BMW's egne
2 bredbånds sonder
Alpha-N styring til Spjældhuse
styring af evt. vand/methanol indsprøjtning


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jun 2016, 09:05 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 25 jun 2006, 19:06
Indlæg: 1608
Det er hvad du har lyst til at rode med.
ECUmaster EMU er vidst en rigtig fed allrounder, og bliver rost alle vegne. Jeg har en der ligger, jeg endnu ikke har fået monteret, men har rodet rundt i softwaren, og det virker super fedt.

_________________
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jun 2016, 16:55 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 10 sep 2007, 15:23
Indlæg: 26
Geografisk sted: Rødekro
Runesm skrev:
Det er hvad du har lyst til at rode med.
ECUmaster EMU er vidst en rigtig fed allrounder, og bliver rost alle vegne. Jeg har en der ligger, jeg endnu ikke har fået monteret, men har rodet rundt i softwaren, og det virker super fedt.


Kan se EMU kun kan køre med 6 udgange til dyser og 6 til dyser, så den dur ikke


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jun 2016, 21:17 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 25 jun 2006, 19:06
Indlæg: 1608
Er det et krav den skal køre sekventiel tænding og brændstof da?
Jeg har planer om at køre min række 6 med 3 tændingsudgange og 2 dyseudgange.

Ecumaster har fået en s65b40 til at køre også med spjældhuse og dbw

_________________
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jun 2016, 22:07 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 10 sep 2007, 15:23
Indlæg: 26
Geografisk sted: Rødekro
Runesm skrev:
Er det et krav den skal køre sekventiel tænding og brændstof da?
Jeg har planer om at køre min række 6 med 3 tændingsudgange og 2 dyseudgange.

Ecumaster har fået en s65b40 til at køre også med spjældhuse og dbw


Jeps det skal den, og den ska køre med originale spoler, da vil beholde OE udsende i motorrummet, så ingen store grimme spoler og tændkabler


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jun 2016, 08:28 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 22 mar 2009, 12:49
Indlæg: 1251
Det burde Vems kunne klare, den har jo 8 x dyse/tændings udgange


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jun 2016, 10:13 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 10 sep 2007, 15:23
Indlæg: 26
Geografisk sted: Rødekro
m power skrev:
Det burde Vems kunne klare, den har jo 8 x dyse/tændings udgange


Tror også det bliver VEMS har været inde og læse lidt på det, den fåes med 2X lambda også
Så er det bare med de originale tændspoler og de er med sluttrin indbygget


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jun 2016, 19:37 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 25 jun 2006, 19:06
Indlæg: 1608
Jeg har da ikke sagt noget om at skulle skifte noget som helst i motorrummet?

_________________
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jun 2016, 20:16 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 10 sep 2007, 15:23
Indlæg: 26
Geografisk sted: Rødekro
Runesm skrev:
Jeg har da ikke sagt noget om at skulle skifte noget som helst i motorrummet?


Det er jo oftest den løsning folk vælger :)
Og hvordan skulle man ellers kunne køre 8 cylindere uden sekventiel tænding ? så kræver det tændspoler der køre wastedspark og så skal der tændkabler og alt muligt andet til som ikke kan se originalt ud :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jun 2016, 17:15 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 25 jun 2006, 19:06
Indlæg: 1608
Eller også parrer man bare 2 signalledninger ved boksen, og bibeholder komplet originalt ledningsnet. Mere kompliceret end det behøver det ikke at være

_________________
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team