Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 nov 2024, 19:50

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 sep 2015, 20:55 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 25 jun 2006, 19:06
Indlæg: 1659
Jeg har købt mig en brugt megasquirt1 v3 - og troede at det ikke var noget problem at gennemskue hvad der var lavet ved den.
Det er det så alligevel, så jeg håber i kan se det.

Billede
Billede

Den har, efter hvad han fortalt, kørt med VR sensor, og direkte tændspolekontrol. Det er alt jeg ved, har ikke hentet msq ud af den endnu.

Jeg har halvt luret tændspolekredsløbet, dog skriver manualen at man skal fjerne r57 og jumpe r43 og det er ikke blevet gjort (men den har jo kørt sådan).

Her er hvad jeg kan se:
spr4 -> bottom d14
top d14 -> 330ohm -> left r24
spr2 -> bottom d16
top d16 -> 330ohm -> left r28
proto gnd -> diode??? -> top and bottom d15 soldered together -> iac1b
js7 -> ??? in shrink tube -> bottom r29
js8 -> ??? in shrink tube -> bottom r26

_________________
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team