Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 20 okt 2018, 14:35

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 dec 2014, 21:49 
Offline

Tilmeldt: 18 maj 2007, 17:21
Indlæg: 7
Kan det lade sig gøre at køre med en af de induktive sensorer på sån en ældre Volvo 740 Turbo? Eller er man ude i en anden strømfordeler eller svinghjul??
B230ET.


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 dec 2014, 07:09 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 nov 2011, 22:31
Indlæg: 505
Geografisk sted: Skjern
Mener du den der originalt sidder og taster på svinghjulet på nogle modeller?

Det kan godt lade sig gøre, jeg mener at det er sådan at Thomas har kørt sit setup.

Drost og jeg kører med Hall sensor og en "ny" tandskive på remskive hjulet.
Du får lige et link til hvordan jeg har løst opgave (Selv om det ikke lige var det du spurgte om :-) ):
http://volvo.daigaard.dk/#!album-10-167

_________________
Steffen
______________________________
Mange tilfældig fejl er ikke tilfældige
http://volvo.daigaard.dk
Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 dec 2014, 11:58 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 sep 2011, 18:45
Indlæg: 660
vis den har 60-2 på svinghjulet, så vil det være langt og fortrække, det kan en ms sagtens læse, kunne den første ms boks jeg havde hvertfald :)

vis ikke, så havde jeg nok overvejet og skifte svinghjul ud, så den har. tager jo ikke andet end et par timer :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 dec 2014, 19:16 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jul 2005, 13:22
Indlæg: 856
Geografisk sted: Hellerup
Super flot arbejde Daigaard :D og god løsning

Som Thomas også siger så er 60-2 det nemme valg, du kan også sætte en fordeler i med Hall Signal.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 mar 2015, 21:31 
Offline

Tilmeldt: 18 maj 2007, 17:21
Indlæg: 7
Fandt en strømfordeler med hallgiver og trigger der! :)

Nogen der måske kan hjælpe med et rigtigt fint tændingsmap til omkring 1,3bar på en lidt halv stor turbo?! :lol:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 mar 2015, 08:04 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 sep 2011, 18:45
Indlæg: 660
tvivler rigtig meget på nogle her inde har et map der passer spot on. ville få den kørt ind af en i stedet.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team