Powerforum
http://powerforum.dk/

Yamaha 700 raptor hjælp til at ændre mit map med Megasquirt
http://powerforum.dk/viewtopic.php?f=7&t=23627
Side 1 af 1

Forfatter:  sn00py [ 08 maj 2010, 23:35 ]
Titel:  Yamaha 700 raptor hjælp til at ændre mit map med Megasquirt

Hej , jeg har en Yamaha raptor 700 med turbo kit som er monteret og lavet af Dahlbaek i Sverige
den kører med 3.5 bar i benzin tryk men den ska køre med 3.2bar
og han mener det er derfor den for meget bensin det er en bosch 3.0 bar vw benzintryk regulator der er monteret med et alu. hus han har lavet
det er en piggybag og har fået en NCU fra ham med map lagt i, den bruger Megatune som jeg har fået af ham på mail, men den kører alt for fed når den sætter ladetryk, har lånt en AEM air/fuel meter med wideband lamdasonde og den viser 10 eller derunder ved 0.5 ladetryk
men hvis jeg afmontere stik til den ekstra dyse kører den for mager over 15
den bruger org. ecu og org. indspr. dyse.
men tænker om der er en herinde som kan lave eller lære mig at modificere .msq fil
Mvh Carsten

Vedhæftede filer:
Dahlback Racing raptor700_steg1.rar [872 bytes]
Downloadet 481 gange

Forfatter:  Spirillen [ 09 maj 2010, 12:44 ]
Titel: 

Hvor er du fra i landet.

Jeg har en kammerat (i Horsensområdet) der har bygget et rullefelt til Mc og Atv'er, kan tage op til ca 200hk.

På feltet er der diverse loggemuligheder, på ting som afr,rpm, temp osv.

Et par timer på sådan et kan gøre underværker.
Undertegnede kan måske give et par hints til justering.

Forfatter:  sn00py [ 09 maj 2010, 14:26 ]
Titel: 

HEj jeg er fra køge, men håber på nogen kan justere map lidt mager , men ellers må jeg komme til horsens

Forfatter:  Spirillen [ 10 maj 2010, 20:11 ]
Titel: 

sn00py skrev:
HEj jeg er fra køge, men håber på nogen kan justere map lidt mager , men ellers må jeg komme til horsens


Du siger bare til, hvis det kniber på Sjælland.
Det kunne egentligt være sjovt, at se en Turbo Raptor på rullerne.

Forfatter:  sn00py [ 10 maj 2010, 21:49 ]
Titel: 

Hey.. jeg har fået tryk prøvet plenum og det viste sig at være utæt 4 steder i svejsningerne og hvor den har været forsøgt forstærket så jeg venter spændt på om han kan få den tæt, så kommer den nok til at køre meget bedre, den får mere luft end benzin også derfor den tændningsbanker og skyder og kører meget fed blandning, men smeden svejser den først i weekenden

Side 1 af 1 Alle tider er UTC + 1 time
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/