Powerforum http://powerforum.dk/ |
|
MS og skifte effekt under kørsel http://powerforum.dk/viewtopic.php?f=7&t=20715 |
Side 1 af 1 |
Forfatter: | BANDIT [ 01 jul 2008, 18:57 ] |
Titel: | MS og skifte effekt under kørsel |
Skal lige ha det banket ind med en hammer Er det rigtigt forstået at vis jeg konvatere til ms og en mapsensor og får den kørt ind til det max ladetryk og hk jeg vil lave (fx 260 hk og 1 bar) og derefter bruger min boostcontroller til at ændre effekten til (fx 200 hk og 0.4 bar) eller er det forkert opfattet. Det er nemlig livsnødvendig for mig at ha 2 effekter at vælge mellem |
Forfatter: | K-FINN [ 01 jul 2008, 19:01 ] |
Titel: | |
Ja du justere den ind til max tryk, derefter kan du justere op og ned som det passer dig.. |
Forfatter: | BANDIT [ 01 jul 2008, 19:04 ] |
Titel: | |
Finn T Pedersen skrev: Ja du justere den ind til max tryk, derefter kan du justere op og ned som det passer dig..
Og så finder den selv den korekte blanding uden at det skal justeres ved det lave tryk perfekt |
Forfatter: | K-FINN [ 01 jul 2008, 19:07 ] |
Titel: | |
Vi plejer altid hæve trykket lidt efter lidt, og justere.. Derved får du den bedste justering.. Når du så når det ønskede tryk, kan du derefter skrue op og ned som det passer dig... Ved bare køre den ind på maxtryk, syntes jeg der er nogle steder der lige skal finjusteres, hvis du derefter sænker trykket... |
Forfatter: | BANDIT [ 01 jul 2008, 19:25 ] |
Titel: | |
Finn T Pedersen skrev: Vi plejer altid hæve trykket lidt efter lidt, og justere..
Derved får du den bedste justering.. Når du så når det ønskede tryk, kan du derefter skrue op og ned som det passer dig... Ved bare køre den ind på maxtryk, syntes jeg der er nogle steder der lige skal finjusteres, hvis du derefter sænker trykket... ja okay, tak |
Forfatter: | HenrikGM [ 01 jul 2008, 19:51 ] |
Titel: | |
Man kan jo feks komme ud for at man ikke kører bilen "on-off", så naturligvist skal bilen mappes ind i hele området....!! Hvis man "kun" mapper ind på fuld hammer, så giver det nok lidt problemer med kørbarheden |
Forfatter: | K-FINN [ 01 jul 2008, 20:16 ] |
Titel: | |
HenrikGM skrev: Man kan jo feks komme ud for at man ikke kører bilen "on-off", så naturligvist skal bilen mappes ind i hele området....!!
Hvis man "kun" mapper ind på fuld hammer, så giver det nok lidt problemer med kørbarheden Yep, alt efter hvor meget du bruger bilen til dagligt, jo mere tid skal der bruges på og mappe bilen.. Og når man så har brugt en masse tid på og justere den ind, i alle områder, så vil der altid være nogle steder hvor den ikke går optimalt, når en anden mand kører bilen, så må man køre en tur, og få manden til og "fremprovokere" de unormalheder bilen gør.. |
Forfatter: | BANDIT [ 01 jul 2008, 21:03 ] |
Titel: | .. |
Okay. Det var meningen den sku bruges som sommerbil og lidt trackday Men det blir megasquirt løsningen jeg bruger, at få den orginale omprogrammeret sys jeg er alt for dyrt når jeg højst sandsynlig ændrer et eller andet på motorer igen |
Forfatter: | K-FINN [ 01 jul 2008, 21:11 ] |
Titel: | |
Har du planer om løbende og opgrader motor,er en anden motorstyring oplagt. VEMS er også en ret spændende motorstyring.. |
Forfatter: | BANDIT [ 02 jul 2008, 20:41 ] |
Titel: | |
Finn T Pedersen skrev: Har du planer om løbende og opgrader motor,er en anden motorstyring oplagt.
VEMS er også en ret spændende motorstyring.. Har os kigget på lidt forskellige men det virker som at der er mest support at få med MS , og så er den jo billig i forhold til fx FMJ eller wolf Det spiller os lidt ind. |
Side 1 af 1 | Alle tider er UTC + 1 time |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |