Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 23 feb 2018, 03:46

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 28 maj 2007, 10:26 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 25 okt 2006, 10:48
Indlæg: 61
Hey.
Monterede min ms om i aftes til vr og direkte trigger af tændspole uden modul. Monterede boksen i morges og ændrede ledningsnettet. Når jeg sætter tænding på bilen kører benzinpumpen i pulser?? Nogen der kender til dette problem? Skal siges at boksen virkede fint til og med i aftes

Lars


Senest rettet af farmand 28 maj 2007, 18:55, rettet i alt 1 gang.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 maj 2007, 10:35 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Indlæg: 3805
Geografisk sted: nordsjælland
Du har sat to udgangs funktioner på samme udgang
Åben mini-terminal i MT, og den vil give dig svarende på hvor konflikten er.

MVH

Morten

_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 maj 2007, 10:58 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 25 okt 2006, 10:48
Indlæg: 61
Der sker intet når jeg åbner mini terminalen. Kender ikke til dens funktion. kan skrive derinde. troede faktisk den var til at tjekke com porten med. Hvis jeg ligger mit gamle program i ms og starter viser den 5-6000 omdr. ved cranking.. men det var heller ikk sat op til vr og 60-2.

Andre ideer?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 maj 2007, 11:12 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Indlæg: 3805
Geografisk sted: nordsjælland
Prøv at læse dette.
Citat fra brugsforvirringen.
Pulsing Fuel Pump

The Extra code shows that there is a setting conflict by pulsing the fuel pump on and off constantly, this is used to protect the ECU and your setup from incorrectly set outputs, etc. The conflict can be found by using Megatune or Megatunix's "Mini Terminal", this can be found in the "Communications" sub heading. Simply re-start the MS with the mini terminal running and connected to the MS and it will tell you the error that must be rectified.

Du åbner miini-terminalen i MT forbinder kablet imellem MS og pc.
og sætter tænding på.
Her vil der så komme en meddelse om konflikten.

MVH

Morten

_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 maj 2007, 18:54 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 25 okt 2006, 10:48
Indlæg: 61
Takker for hjælpen..

Lars


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team