Powerforum http://powerforum.dk/ |
|
Hak ved 5900RPM MSnS http://powerforum.dk/viewtopic.php?f=7&t=18092 |
Side 1 af 1 |
Forfatter: | -ae86- [ 21 apr 2007, 13:07 ] |
Titel: | Hak ved 5900RPM MSnS |
Hej derude. Det drejer som en 145hk's 4agze Stor remskive 178mm BMW gasspjæld 365ml dyser Standart benzinpumpe og regulator Original omdreningssignal giver (Flyttet 30grader og den anden føler fjernet) Fuelrail fra 124hk Front mont IC AFR Ligger på mellem 15 og 14 ved kørsel uden tryk. AFR Ligger på mellem 11.4 og 11.5 ved 0.7bar (Målt i manifold) Når jeg når 5900RPM Giver det et hak i noget der ligner 20ms, hvorefter den trækker fint videre op i begrænseren ved 6350rpm. Problemet opstår ikke i 1. og 2. gear, eller jeg mærker ikke til det i hvert fald. Det kommer nogen gange i 3. den er sikker hvergang i fjerde og femte gear Skal siges problemet er opstået efter jeg har ryddet lidt op i mit ledningsnet, tapet dem sammen i fine bundter, alle ledninger er rigtigt isoleret. Og det er det originale skærmet kabel der går ud til VR giveren. Hvad tror i ? Snakker vi et benzin- eller tændingsproblem? Har desværre ikke lige mulighed for en log, men det kan godt være det bliver nødvendigt med sådan en før i kan hjælpe mig. Men evt. bare kom med råd hvad jeg skal kigge efter.. Mvh. Nickolaj - Corolla ae86 |
Forfatter: | Morten VJ [ 21 apr 2007, 13:47 ] |
Titel: | |
Det lyder mest som et tændingsrelateret problem. På et log så se efter alle ind data. rpm volt tps clt iat afr map Og tænk lidt over hvordan de indvirker på motoren. Men uden en log er det som at finde nålen i høstakken MVH Morten |
Forfatter: | zky [ 22 apr 2007, 09:37 ] |
Titel: | |
jeg her lige rodet med samme problem, i min tilfælde var det afstanden mellem hjul og giver der var for lille |
Side 1 af 1 | Alle tider er UTC + 1 time |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |