Powerforum http://powerforum.dk/ |
|
mangler trigger skive 32-1 http://powerforum.dk/viewtopic.php?f=7&t=17842 |
Side 1 af 1 |
Forfatter: | mertz [ 12 mar 2007, 22:46 ] |
Titel: | mangler trigger skive 32-1 |
hvor finder man sådan nogle henne ??? |
Forfatter: | johan o r [ 13 mar 2007, 12:48 ] |
Titel: | |
Er du sikker på det er 32-1 og ikke 36-1 Her kan du få 32 ( og så må du selv slibe den ene af ) http://www.thansen.dk/product.asp?c=835 ... 1706719107 Her kan du få 36 http://www.thansen.dk/product.asp?c=835 ... 1709286609 |
Forfatter: | ae86 [ 13 mar 2007, 13:29 ] |
Titel: | |
johan o r skrev: Er du sikker på det er 32-1 og ikke 36-1
Her kan du få 32 ( og så må du selv slibe den ene af ) http://www.thansen.dk/product.asp?c=835 ... 1706719107 Her kan du få 36 http://www.thansen.dk/product.asp?c=835 ... 1709286609 Ja ellers en god ide men jeg tvivler nu på at du får et ordentligt signal fra de tænder. Jeg tror nu også det er et 36-1 tandhjul der skal bruges, jeg ved at Ford har haft brugt det orginalt, som en pladejerns skive der blev boltet på sammen med remhjulet på krumtappen, men jeg kan ikke erindre hvilke modeller det brugte det. så du må se om der ikke er et par ford tosser herinde der kan fortælle dig det ![]() |
Forfatter: | efterz [ 13 mar 2007, 14:32 ] |
Titel: | |
Hvis det er en 4 cyl motor kan 32-1 jo også sagtens fungere, dog er 36-1 noget nemmere, da det jo er 10grader pr. tand. hvilket gør det lettere at konfigurere wheel decoder settings. ![]() |
Forfatter: | HenrikGM [ 13 mar 2007, 16:38 ] |
Titel: | |
ae86 skrev: [
Ja ellers en god ide men jeg tvivler nu på at du får et ordentligt signal fra de tænder. ![]() hvordan skal tænderne da se ud, og hvad er problemet med de viste tænder? |
Forfatter: | ae86 [ 21 mar 2007, 14:19 ] |
Titel: | |
HenrikGM skrev: ae86 skrev: [ Ja ellers en god ide men jeg tvivler nu på at du får et ordentligt signal fra de tænder. ![]() hvordan skal tænderne da se ud, og hvad er problemet med de viste tænder? Det lader til at i har gode erfaringer med at bruge et tandhjul fra en knaldert, men er det så ikke i forbindelse med en hall-sensor (evt. GT1'eren fra Honeywell) Jeg kunne forstille mig at signal spikes'ne fra et knaldert-tandhjul sammen med en VR-sensor kunne give lidt problemer, men det kan da godt være at det er lige omvendt Jeg ved at en 50/50 tandprofil sammen med en VR-sensor kan give lidt problemer når man kommer lidt op i omdrejningerne ps. har PM'ed dig angående pris på en Honeywell GT1'er |
Forfatter: | Wildert [ 21 mar 2007, 16:00 ] |
Titel: | |
ae86 skrev: HenrikGM skrev: ae86 skrev: [ Ja ellers en god ide men jeg tvivler nu på at du får et ordentligt signal fra de tænder. ![]() hvordan skal tænderne da se ud, og hvad er problemet med de viste tænder? Det lader til at i har gode erfaringer med at bruge et tandhjul fra en knaldert, men er det så ikke i forbindelse med en hall-sensor (evt. GT1'eren fra Honeywell) Jeg kunne forstille mig at signal spikes'ne fra et knaldert-tandhjul sammen med en VR-sensor kunne give lidt problemer, men det kan da godt være at det er lige omvendt Jeg ved at en 50/50 tandprofil sammen med en VR-sensor kan give lidt problemer når man kommer lidt op i omdrejningerne ps. har PM'ed dig angående pris på en Honeywell GT1'er Se evt. min tråd her i forummet med problemer med netop GT1 og Kreidler-hjul. På søndag skal en anden PowerPage-bruger og jeg dog "forske" lidt mere grundigt i mine problemer. Det bliver noget med et rigtigt 'skop, en opstilling med en boremaskine, osv. Skal nok melde tilbage. |
Side 1 af 1 | Alle tider er UTC + 1 time |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |