nå jeg har fået spejlvendt beslaget, så sensoren nu sidder på undersiden. Der var masser af plads (pis).
Vi havde oprindeligt gået efter 1mm luft mellem sensor og tænderne, men nu har jeg jo på det nærmeste spoleret beslaget med hammerslag.
Så hvor meget luft der er imellem sensor og hjul er jeg ikke sikker på længere.
Anyway, jeg startede motoren op og MS sagde i omegnen af 260rpm... hmmmm

nå men jeg kan da lige vrikke lidt i beslaget og se om det hjælper... Vupti! da jeg hiver sensoren hiver lidt udad, begynder MS at vise 750-760rpm
Jeg triller en tur, for at se om der er stabilt signal. Det viser sig dog RET hurtigt ikke at være tilfældet. Der er RPM spikes så snart motoren forlader tomgang. hmm.... Jeg prøver at skiftet fra 025 til 024 style wheeldecoding og så ser det hele meget pænere ud! Dog stadig med spikes når motoren kommer over ca 4500rpm.
Selv tror jeg at den vakkelvorne sensor montering har skylden, at der er forskel på tolerance fra 025 til 024 style er så en anden sag. Så jeg skal nok ha afstivet sensorbeslaget. Men men men.. Er der nogen derude, der har erfaringer med optimal afstand mellem sensor (Honeywell 1GT101DC) og hjul? for jeg syns at det var en kende følsomt
