Niklaskinn skrev:
okay så kender jeg jo godt Wastet spark men viste ikke lige det blev kalt Wastet spark.
jeg bruger min orginale strømfordeler og nøjes med at købe to nye spoler der kan levere lidt mere end dem jeg har nu.
Jeg vil gerne høre hva for en Ms jeg skal vælge til min bil?
og hva med min luftmassemåler skal jeg smide den væk eller hva bruger Msèn?
tak for svarende.
Niklas har du problemer med dit nuværende tændnings anlæg, Hvis nej hvorfor så skifte spoler, specielt hvis man overvejer noget højt forcromet amerikans tunings produkt.
Min standart uoriginale bosch spole række uden problemer til 1 bars overtryk, ved 6000 omd/min.
Men den er jo så heller ikke forcromet
MS 1 eller2 er vel en smagssag.
Har man brug for funktionerne i ekstracoden i MS1 så er det MS1 der gælder.
Hvis ikke så er MS2 måske et alternativ.
Men der er helt klart mere viden her i dk om MS1 end der er om MS2.
Så det er måske værd at tage med i overvejelserne.
LMM skrottes med fordel, da MS 1-2 bruger en map sensor.
MVH
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html