Jeg har brugt det på min VW Golf med GT1-sensor og MS1 - det virkede så til gengæld som en pose nødder.
Der blev eksperimenteret både med afdrejning og meget andet, men det kom aldrig til at spille.
Jeg har en teori om at hjulet var for lille i diameter og monteret for tæt på svingningsdæmperen som er ret kraftig.
Det skulle så - i følge den teori - have gjort at der aldrig rigtig var stor nok forskel mellem tand og mellemrum, fordi der hele tiden var kanten af den kraftige svingningsdæmper tæt på sensoren.
Det er en teori, og den er aldrig blevet eftervist som sådan, men jeg kunne ikke få det til at dutte.
Jeg kører i dag med et laserskåret 36-1 tands hjul i ret stor størrelse, fra trigger-wheels.co.uk, samt en hallsensor fra en Opel Vectra.
Det virker ganske fint, og hallsensoren udmærker sig ved at være automotive grade, lavet/brugt til 60-2 (så høj frekvens) og dirt cheap hvis man køber reproduktionerne.
Jeg tror jeg giver 100 kr. for sådan en ny sensor på eBay. Det var i hvert fald billigt nok til at jeg købte to for en sikkerheds skyld

.