Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 feb 2025, 23:40

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
hej jeg står og skal ha rullet mine skærmkanter og ville høre om i ved hvad det værktøj hedder og hvor man kan købe det da jeg har flere biler der skal turen igeemmen vil jeg gerne købe mit eget værktøj men kan ikke finde det nogle steder på nettet og aner ikke hvad det hdder på tysk

hvis nogle kan hjælpe mig med det vil der efter køb være rulning af skærmkanter til rimelige penge...

hilsen sonny

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
daekimporten.dk i horsens lavet et ok styk arbejde..

Koster vist omkring 700kr pr skærm..

Skærm værktøjet koster vist omkring 3K i indkøb...

Titel:
jamen jeg vil gøre det selv til 700 pr skærm kan man købe værktøjet til det selv.. og har nok fundet et sted i tyskland hvor jeg kan få en for ca 200-300 euro.. det er så under 2400 og så kan man nok lige finde nogle andre der vil ha det gjort billigt så det prøver jeg at bestille hjem..

så skriver igen når jeg har den og er god til det så kan jeg garentere jeg kan gøre det billigere end dem i horsens...

hilsen sonny

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Du har vel set denne tråd:
http://powerpage.gjelsoe.dk/viewtopic.p ... E6rmkanter

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Transitfar skrev:

Ja han kender vel godt maskinen, og har fundet en han kan købe..

Har selv haft fat i en og prøvet det selv, fungere fint nok foran til at bukke/tvinge skærmen ud af, men der er en grændse og lakken skal varmes godt op så den ikk krakelere...

Bagi kan den ikk bruges, hvis man har en tyk vandret afstivning den skal enten bukkes op eller ud, og det kræver mere vold end dette værktøj kan..

Hilsen Martin R

Titel:
hej med jer.

bag i skal de rulles inden inderskermen bliver lavet da den alligevel skal laves i hånden kan den lige så godt blive lavet så det bare passer ordenligt.. projektet er en gammel scirocco der skal genoplives og ha sidste rundte inden alle af dens slags går til de evige jagt marker...

ved godt det ellers er svart bagved. men som regl heller ikke der det største problem er da det jo ikke er bag på bilerne drejer...

men har fundet en på ebay. og ja det er sådan en som på billedet.
og den skulle være ok. men har hørt man kan få en med 2 kugler oven på også men den er hvist hunde dyr men har aldrig set den og aner ikke hvor man klan købe den for på en måde ville jeg hellere ofre lidt mere og så ha noget kram så man kan tilbyde andre bil tosser denne service til en billigere penge...

hilsen sonny (hvad skal men med 16v når 8 er nok)

Titel:
sonny jensen skrev:
hej med jer.

bag i skal de rulles inden inderskermen bliver lavet da den alligevel skal laves i hånden kan den lige så godt blive lavet så det bare passer ordenligt.. projektet er en gammel scirocco der skal genoplives og ha sidste rundte inden alle af dens slags går til de evige jagt marker...

ved godt det ellers er svart bagved. men som regl heller ikke der det største problem er da det jo ikke er bag på bilerne drejer...

men har fundet en på ebay. og ja det er sådan en som på billedet.
og den skulle være ok. men har hørt man kan få en med 2 kugler oven på også men den er hvist hunde dyr men har aldrig set den og aner ikke hvor man klan købe den for på en måde ville jeg hellere ofre lidt mere og så ha noget kram så man kan tilbyde andre bil tosser denne service til en billigere penge...

hilsen sonny (hvad skal men med 16v når 8 er nok)

Well hvis den skal renoveres og males om, så behøver man jo ikk det værktøj, så banker eller svejser man en nye skærme på, men kommer an på hvad man er til, hvis det var mig skulle den have nogen brede 14-15" på og sænkes godt ned og så bygge skærmene ud til hjulene...

Men for dem der vil have rullet dem en smule er det sku bedst at betale sig fra det, så let er det heller ikk at lve det pænt..

Hilsen Martin R

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time