Powerforum
http://powerforum.dk/

Min golf 2
http://powerforum.dk/viewtopic.php?f=4&t=5491
Side 1 af 3

Forfatter:  Carfreak [ 02 okt 2003, 12:27 ]
Titel:  Min golf 2

Hej alle
jeg har en golf 2 1.8i monopiont, så af den tidligere ejer har ombygget til 142,5 hk 175nm, men motoren har gået 270.000 og er begyndt at brokke sig lidt, jeg overvejer at skifte maskinen ud med en ny som er standard, hvad kan jeg gøre for at gøre den vildere end den gamle, men det skal være uden nogen form for ladetryk, for det er der ikke penge til, over vejer en schrick knast 276gr. et bosch multipoint inj. en bearbejdettop, saenz pejlstænger, mahle stempler, og en ny styringsboks. har i nogen bedre forslag eller havd mener i vil give mest effekt hvor meget vil det koste og hvor kan man få det lavet.
med venlig hilsen Carfreak. :twisted:

Forfatter:  mh [ 02 okt 2003, 12:42 ]
Titel: 

som du skriver bearbejdet top osv. er alt sammen okay men du skiver andre plejlstænger og stempler hvorfor??..... de gamle fejler vel ikke noget og der bliver jo ikke større belastning på dem når du ikke vil tryklade den

Forfatter:  carfreak [ 02 okt 2003, 12:51 ]
Titel: 

der skal trykladning på på et tidspunkt derfor vil jeg også lave den modifikation allerede nu når jeg har skilt blokken ad, ved bare ikke om der er plads til min drøm som er twin rotrex kompressor system. men der skal tryk på på et tidspunkt ved bare ikke hvornår skal lige havde "tid" først.

Forfatter:  mh [ 02 okt 2003, 13:08 ]
Titel: 

nåe okay men prøv at skriv til ham der hedder chevyvan han må have det du søger af information både i hovedet og komponenterne der skal skråes på :wink:

Forfatter:  carfreak [ 02 okt 2003, 16:04 ]
Titel: 

hvor kan jeg få fat i ham henne

Forfatter:  corrado vr6 [ 02 okt 2003, 17:17 ]
Titel: 

køb en g60 motor og hug dit nummer i fra alm 1,8... det er det billigste
Jeg har en motor du kan få for 4300kr

Forfatter:  mh [ 02 okt 2003, 20:01 ]
Titel: 

carfreak skrev:
hvor kan jeg få fat i ham henne


herinde på siten

Forfatter:  Yugo Turbo [ 02 okt 2003, 23:22 ]
Titel: 

det er måske lidt i overkanten med mahle stempeler og andre plejlstænger... hvis jeg var dig ville jeg lave de andre ting og finde evt svagheder ved den originale blok og stempler... nå du så skal ha tryk på laver du det på den billige motor, og det der går i stykker laver du stærkere på den ekstra motor du skaffer dig når du får lidt dollars tilovers. når man laver gude motoren fra start er der ALTID noget du ikke har taget højde for og det skal nok gå galt på et tidspunkt når du skruer på trykket. så er det at du laver gudeblokken og ligger en gude top på. nå du har gang i at snakke om stempeler og plejlstæbger, hvorfor så ikke få en stålkrumtap i? stålkrumtape kan holde til en del mere og så passer det sammen med de nye stempler og plejlstænger... huså at det hele skal afballanceres i forhold til hinanden... men så får du også GUDE blokken!

Forfatter:  Carfreak [ 05 okt 2003, 22:57 ]
Titel: 

den motor jeg har nu har special top, skarpere knast, modificeret indsugning, plus et modificeret indsprøjtning, supersprint bananmanifold, og simons 2" fra kat and back, den skulle yde omkring 132 hk ifølge den tidligere ejer hvad tror i det vil koste hvis man includere en stål krumtap, og alle de andre modificationer, og en G60 motor er jeg ikke intereseret i, vil havde det hele bygget selv.

Forfatter:  Yugo Turbo [ 06 okt 2003, 08:44 ]
Titel: 

uha pris, den var svær... den del kender jeg ikke lige noget til. ring evt til lasse her fra siden og hør om det er noget han kan skaffe eller kender nogen der kan... westspeed er også et ok bud. skriv gerne hva projektet bliver til, du lyder jo som om du er seriøs :wink:

Side 1 af 3 Alle tider er UTC + 1 time
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/