Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 13 dec 2024, 17:59

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 feb 2010, 19:30 
Offline

Tilmeldt: 14 feb 2010, 16:30
Indlæg: 1
Hej.

Når jeg skal skifte knaster i min bil, så jeg får nogle i der er skarpere, hvordan får jeg dem så taktet?

Jeg ved at skiven på krumtapsakslen skal stå på tændingsmærket, og man skal lægge et stykke 5 mm. fladjern i mellem knasterne for at låse dem, samt cyl. 1 skal være helt i top, ligesom når man skifter tandrem. :reading:

Når nu alt dette er gjort, og man piller knastakslerne op, hvordan får man så taktet de nye knaster? - Så de "passer" til resten af motoren.

Mvh
Andreas R


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 feb 2010, 20:37 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
Indlæg: 2507
Geografisk sted: i midten af midtjylland
retteskinne i røfen af knasterne, og en låsepal ind i siden af blokken til at låse krumtappen, så er det bare der ud af. mener at kittet kan købes ved burtonpower.com

_________________
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 feb 2010, 00:04 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 17 sep 2003, 18:05
Indlæg: 380
Geografisk sted: Danmark
http://cgi.ebay.co.uk/AST-Timing-Ford-P ... 2a03783231


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team