Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 15 aug 2018, 17:17

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: flowmåling
Indlæg: 19 dec 2015, 14:54 
Offline

Tilmeldt: 11 mar 2015, 10:24
Indlæg: 6
bilen der er snakke om er peugeot 306gti 6 163hk er der nogle der kan give et godt bud på hvad der løber tør for luft først topstykke eller manifold eller gasspjæld der bliver for lille.. målet er ca 200hk
har sådan en jeg skal lave for en kammi der skal monteres andre knaster(cat cam´s)anden udstødnings manifold .udstødning men vil ikke tage toppen af for at få den lavet hvis der er nogle der ved med sikkerhed at proppen f.eks er indsugningen eller gasspjæld...på forhånd tak


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2015, 18:43 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 02 okt 2003, 09:19
Indlæg: 1402
Geografisk sted: Fredericia
Der sidder nogen tragte ind i indsugningen som skal fjernes også er det vist lige ved der laver 200hk sammen med en chipning.... jeg er ret sikker på det er omtalt her engang... så prøv at søge

Samsung S5

_________________
Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 dec 2015, 18:47 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 1673
Geografisk sted: Nær Roskilde
Jeg vil tro at manifolden løber tør først, men inden du når de 200 skal toppen også pilles - så det er lidt underordnet :).

Se lidt her: http://hi-speed.dk/smf/index.php?topic=114651.105

_________________
Mvh.
Brian Klausen

Billede
Golf GTi 16V til rally


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 dec 2015, 19:04 
Offline

Tilmeldt: 11 mar 2015, 10:24
Indlæg: 6
ved godt at søren har lavet det hele men bare fordi andre piller toppen af bare fordi de andre siger at det skal den ,,så gør jeg ikke min er rullet til 163 hk i weekenden jeg vil finde problemet først og piller ikke toppen af og porter den og laver ventiler hvis det kun giver f.eks 10 hk og det ser ud som om at det ikke giver ret meget så vil jeg heller beholde lidt mere moment da min er en bil der bruges hver dag....michael


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team