Powerforum http://powerforum.dk/ |
|
Rs Turbo dødt punkt http://powerforum.dk/viewtopic.php?f=4&t=25491 |
Side 1 af 1 |
Forfatter: | Slumf [ 02 apr 2012, 21:47 ] |
Titel: | Rs Turbo dødt punkt |
Min RST driller Den trækker fint Ved acceleration, indtil den når 3000 omdr. så det som om den holder igen, indtil den når 35 - 3800 omdr. så trækker den igen... Hvad ka det være ? Den mister Ikke ladetryk imens. Ka det være mængdefordeleren der er i udu ? |
Forfatter: | K-FINN [ 03 apr 2012, 04:09 ] |
Titel: | |
Hvad siger din AFR, det er nok omkring max nm, så kan være din ecu trækker tænding af pågrund af knock. Evt tændrør |
Forfatter: | Slumf [ 05 apr 2012, 15:27 ] |
Titel: | |
Har lige monteret min WB sensor Men jeg får nogle mystiske målinger tomgang = 12.5 fuld gas = 13.7 Virker mystisk at den får mere at æde i tomgang ? |
Forfatter: | K-FINN [ 05 apr 2012, 16:12 ] |
Titel: | |
Nej ikke hvis din benzin tryk regulator er defekt |
Forfatter: | Wildert [ 05 apr 2012, 20:20 ] |
Titel: | |
Så vidt jeg husker så er sådan en RST med K-jet sprøjt. Det er jo sådan set et udmærket (simpelt) system, men der kan jo godt være noget mekanisk slid på systemet som fucker blandingen. Jeg ved ikke om sådan en originalt kører med lambdasensor som bruges til input til at justere trykket for at justere blandingen (sådan var nogle K-jet'er), eller om den bare kører fast tryk. Men hvis der er en elektronisk justering af trykket, så ville jeg nok lure på det kredsløb. |
Forfatter: | Slumf [ 05 apr 2012, 22:04 ] |
Titel: | |
Jep den kører med KE-Jet Uden lambda, |
Forfatter: | Yugo Turbo [ 06 apr 2012, 00:28 ] |
Titel: | |
hvis den kører 13,7 ved fuld gas, så ville jeg slippe og passe godt på. jeg kører ok sikkert, og det er mellem 12,0 og 12,5 ved fuld gas. hvis bilen er std (næppe) så er sprøjt, benzin tryks reg og benzinpumpe/filter nok et interessepunkt. som jeg husker det er der er overboost retard/shutdown funktion på rst, måske det er den der driller dig. hvis du kører med bleeder ventil, kan det meget vel være overboostshutdown funktionen, da bleeder ventiler "lader" hårdere ved lave omdr, og flader ud ved højere omdr |
Forfatter: | Slumf [ 06 apr 2012, 19:43 ] |
Titel: | |
Nej den er ikke std. kender ikk til indmaden, men ellers 2.5" freeflow hele vejen K&N keglefilter, stor front IC, chip (Vides ikke hvilken) Amal ventil fjernet, bleed monteret, alt efter humør 0.9 - 1.3 bar´s tryk Der er ingen fuelcut eller tændingscut uanset tryk, lader også fint 2 bar. Men igen, har skruet ned pga. de tal jeg får fra min WB Mht. bleedventilen, så opførte den sig også mærkelig uden den |
Forfatter: | CasperR [ 04 maj 2012, 21:37 ] |
Titel: | |
Lyder som om den er justeret til alt hvad det gamle system kan trække, den kan dog ikke trække over 200hk (hvilket du burde være nær) uden at systemet bliver modificeret. Så du skal have en tilskuds dysse ala MF2 eller et microsquirt.. |
Side 1 af 1 | Alle tider er UTC + 1 time |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |