Powerforum
http://powerforum.dk/

Holset HX35/40/1C - hvor finder man dem henne af.
http://powerforum.dk/viewtopic.php?f=4&t=24889
Side 1 af 2

Forfatter:  Witz [ 24 aug 2011, 08:46 ]
Titel:  Holset HX35/40/1C - hvor finder man dem henne af.

Er på udkig efter en gave til en kammerat som pt er på den 3 garrett lader her i år.
Det er det samme hver gang, ny turbo. 1.7bar - 3000km og så dør laderen fordi at den begynder at skyde olie ud af CHRA og der findes åbenbart ikke nogen der kan renovere dem ud over at skifte CHRA'en
Alt snak omkring om at skrue ned for ladetrykket/tuningen det kommer til at ske den dag hvor der er 2 torsdage i en uge.

Så jeg lure lidt på noget holset hx35/40 med det lille udstødningshus og da der man kan renovere dem og de tilsyneladende godt kan lide arbejdspresset.

Forfatter:  Lars PH [ 24 aug 2011, 11:44 ]
Titel: 

prøv fullpull.dk vis den skal være brugt der inde er der nogen gange nogen til salg fandt min der inde
mvh lars

Forfatter:  VRT [ 24 aug 2011, 19:17 ]
Titel: 

Jeg fik renoveret en Garrett GTXXXX, dog var der her tale om et ødelagt skovlhjul. Fik at vide hos bl.a. Daugbjerg at man ikke kunne få en GT renoveret, men det lykkedes dog hos et andet dansk firma.
Men selvom man måske kan redde turboen, løser det selvfølgelig ikke det grundlæggende problem :wink:

Forfatter:  Jakobsen [ 24 aug 2011, 20:12 ]
Titel: 

Kig på blocket.se der er rigtig mange Holset - Borg Warner - Switzer turbo'er til små penge i forskellige størrelser :D

Forfatter:  michael f [ 24 aug 2011, 21:33 ]
Titel: 

prøv nap.dk

de reklamere med de kan skaffe alle turbo'er..

86172799

Forfatter:  Witz [ 25 aug 2011, 06:05 ]
Titel: 

blocket er må være vejen frem, og så holde lidt øje med svara turbo sitet.
Men der er da potentiale i en løsning med en HX40 twin entry på det lille udstødningshus, og svensken kan tydeligvis kører 2bars ladetryk og mere hvis behovet det opstår..
Nu er der vel ikke nogen der ligger med et billede af en garrett gt2860/71 lader hvor der ligger en HX40'er ved siden af. :)

Forfatter:  jens [ 25 aug 2011, 07:36 ]
Titel: 

Prøv http://www.nitroz.se/

Forfatter:  lqs [ 05 sep 2011, 17:35 ]
Titel: 

der er en del forskel. mest på vægten. man kan godt fornemme hvilken der er beregnet til HD brug på en lastbil. tænker nok jeg har nogen.
men hvad er du forestiller dig med et lille udstødningshus?
HOLSETT er mærket anderledes end så meget andet, mener de regner i cm3 på udstødningshuset.... vi er enige om at det er til extern wg ikke?
MVH søren

Forfatter:  Witz [ 12 sep 2011, 19:40 ]
Titel: 

lqs skrev:
der er en del forskel. mest på vægten. man kan godt fornemme hvilken der er beregnet til HD brug på en lastbil. tænker nok jeg har nogen.
men hvad er du forestiller dig med et lille udstødningshus?
HOLSETT er mærket anderledes end så meget andet, mener de regner i cm3 på udstødningshuset.... vi er enige om at det er til extern wg ikke?
MVH søren



Det er til extern wg.. jeg har kigget en del på svenske forums og hvad jeg sådan lige kan blive klog på, så et 12cm twinscroll udstødningshus T3 er det optimale.
Der står i den ene runner i udstødningshuset hvilket "størrelse" der bliver kørt med

Forfatter:  svan [ 13 sep 2011, 12:44 ]
Titel: 

hmm, var det ikke bedre at finde årsagen til havarierne, godt nok er 1,7 bar meget på en T3'er, men alligevel, har du noget info på setup'et

svan

Side 1 af 2 Alle tider er UTC + 1 time
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/