Powerforum http://powerforum.dk/ |
|
3sgte krumtap til 500+ hk http://powerforum.dk/viewtopic.php?f=4&t=24538 |
Side 1 af 6 |
Forfatter: | MKuhre [ 23 mar 2011, 12:53 ] |
Titel: | 3sgte krumtap til 500+ hk |
hey er i gang med at opbygge min mr2'er og det sidste jeg står og skal købe er en krumtap. men ved ikke om jeg skal gå efter en oem eller en tuner ? bilen skulle gerne blive god for 500 rwhp med det setup der er købt til den. og er der nogen der ved hvor man kan købe en ny krumtap ? ved at toyota ikke er til meget hjælp da bil er JDM og modellen kan ikke slås op hos toyota danmark (siger de i hvertfald) bilen er en GT-s 2 gen 3sgte 245 hk fra japan på forhånd tak, ps. jeg kan ved lægge den endelige specliste hvis dette er en hjælp, |
Forfatter: | Captain Slow [ 23 mar 2011, 16:22 ] |
Titel: | |
ring til toyota Horsens, de har jdm epc...OG har lært at bruge den ![]() |
Forfatter: | MKuhre [ 23 mar 2011, 17:09 ] |
Titel: | |
Det vil jeg prøve :b sidst jeg snakkede med dem kunne de ikke finde ud af sådan noget Hehe ![]() ![]() |
Forfatter: | Alex_Reedtz [ 23 mar 2011, 17:36 ] |
Titel: | |
Vi bruger slet ikke EPC mere, det er blevet erstattet af Microcat, som dækker ALLE modeller. Derfor kan ALLE toyotaforhandlere finde dele til din bil idag. Jeg arbejder selv i Vejle afdelingen, og vi har da også en lagermand der har nogenlunde styr på dele til importbiler. |
Forfatter: | K-FINN [ 23 mar 2011, 18:49 ] |
Titel: | |
Er der noget galt med den gamle. Men ellers kan di finde reservedels nummer her, og aflevere den til hvilken som helst toyota forhandler.. www.toyodiy.com |
Forfatter: | beyer [ 23 mar 2011, 22:06 ] |
Titel: | 3sgte.... |
nu er 500+hk ikke det store job for en std 3sgte krumtap , kører selv med 650 hk på min og regner med at smide 800hk på den , din store hovedpine er din blok, gen3 3sgte blokken en den ringeste i 3s familien...... og som k-finn siger - toyodiy.com er lige blevet din bedste ven ![]() |
Forfatter: | MKuhre [ 24 mar 2011, 13:45 ] |
Titel: | |
super det er sku dejligt at de kan skaffe dele nu ! ![]() ![]() har godt nok hørt det med blocken du har også selv fortalt mig det ![]() ![]() ![]() spec: CP pistons Carillo conrods H-beam HKS headgasket 1,6mm HKS camshafts intake / exhaust 264 HKS camgears HKS Timingsbelt HKS valve springs Ferrea Valves for 1990-95 MR2 - Intake Ferrea Valves for 1990-95 MR2 – Exhaust HKS headgasket 1,6mm HKS Timingsbelt Arp headbolts Powerentreprise crank bearing Powerentreprice rod bearings Dynamich 750cc Top feed injectors Aeromotive -10AN Fuel Filter Aeromotive Fuel Pressure Regulator Aeromotive A1000 Fuel pump PHR Custom Fuel Rail Delivery Pipe AEM fuel / air gage SPEC stage 3+ kobling Prolite svinghjul ARP Flyweel Bolt Presicion Turbo Apexi power FC – ECU Greddy trust udstødning. TRD racing thermostat har helt sikker glemt en masse ![]() |
Forfatter: | MKuhre [ 24 mar 2011, 13:51 ] |
Titel: | |
block girdle hvor kan man fande det henne ? og ville det hjælpe 2 gen blocken med at holde til de mange hk ? ![]() |
Forfatter: | Alex_Reedtz [ 24 mar 2011, 21:44 ] |
Titel: | |
MKuhre skrev: super det er sku dejligt at de kan skaffe dele nu !
![]() ![]() Din bil burde slet ikke have et stelnummer, men et rammenummer hvis det er en japaner... |
Forfatter: | lqs [ 25 mar 2011, 04:08 ] |
Titel: | |
den skal vel udrustes med et indhugget stelnummer for at komme på dk plader? MVH søren |
Side 1 af 6 | Alle tider er UTC + 1 time |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |