Powerforum
http://powerforum.dk/

precision 6262 turbo på 3sgte mr2
http://powerforum.dk/viewtopic.php?f=4&t=24415
Side 1 af 2

Forfatter:  MKuhre [ 02 feb 2011, 10:24 ]
Titel:  precision 6262 turbo på 3sgte mr2

nogen der har erfaring med at smide en så stor turbo på en mr2 ? har fundet nogle stykker der køre med dem, men kan ikke helt finde ud af hvad jeg gør med pladsen. kan en sådan turbo med den rigtigt manifold sidde mellem brændvæg og blokken. eller skal den "løftes" over blokken ?

mvh matias kuhre

Forfatter:  m power [ 02 feb 2011, 12:26 ]
Titel: 

den er jo i samme båd som en garrett gt3582r.
så med det rigtige A/R så kan du sagtens puste liv i sådan en mølle.
selv på en mr2 aw11 er der plads til en garrett gt3582r så mon ikke også den kan være på en sw22 :D

Forfatter:  MKuhre [ 02 feb 2011, 13:05 ]
Titel: 

Jo der er plads nok hvis den sidder over, men hvis den kunne sidde mellem kunne jeg købe en færdig lavet manifold og bruge lidt flere penge på andre ting som bedre dæk og sådan. Så den kan komme af med kræfterne :) men ca samme størrelse som en g35 ? Så har jeg lidt at gå efter ind til turboen lander. Takker :)

Forfatter:  m power [ 02 feb 2011, 13:41 ]
Titel: 

her er der monteret en garrett gt35
www.razine.com/do/espanol/contenido/toy ... tent-15041

Forfatter:  m power [ 02 feb 2011, 14:05 ]
Titel: 

der er nu nok af manifolde til en sw22 men de koster jo ikke gratis :wink:
www.full-race.com/catalog/index.php?cPath=839_871_888

men ellers er der jo de billige kina-manifolde, men det er jo ikke sikker at der er plads til en gt35sammen med den, men så er det jo bare at modificere den lidt, enten ved at forlænge de 4 rør ved topstykket eller flytte lidt på turbo t3 flancen.
www.turbomotor.dk/contents/da/d28.html

men husk for alt i verden at få understøttet manifold/turbo ellers flækker de meget nemt, men det gælder nu generelt for de rustfri-manifolde at de skal understøttes.

Forfatter:  MKuhre [ 02 feb 2011, 14:59 ]
Titel: 

har kigget en del på Full-race. men så tog projektet lidt overhånd og pludslig var den turbo jeg havde planlagt at smide på ikke stærk nok. men jeg troede ikke at 6262 kunne være der. men er ser ud til at være riligt plads.

ja det med manifolde der knækker har jeg prøvet det er noget skidt så understøttes skal den :)

så også ud til at turboen ville komme til at sidde dumt, i forhold til de store trykrør der skull på turboen. men det ser ud til at det spiller meget fint for den mr2 du linkede til.

Forfatter:  Heyer [ 02 feb 2011, 16:27 ]
Titel: 

http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=49086

Forfatter:  MKuhre [ 02 feb 2011, 17:42 ]
Titel: 

Har du selv lavet det hele ? :) ser godt ud men der er ikke meget plads må man sige hvad er det for en turbo ? :)

Forfatter:  MKuhre [ 02 feb 2011, 17:56 ]
Titel: 

var det for at vise hvordan med tryk rørene ? mine skal desværre ikke den vej har greddy stock location ic på nu som skulle være en af de bedste. men den kan langt fra køle det nye setup :/ så tryk rørene skal over motoren og til bagagerummet, da der er plads til en stor ic og nogle blæsere :)

Forfatter:  m power [ 02 feb 2011, 19:20 ]
Titel: 

MKuhre skrev:
var det for at vise hvordan med tryk rørene ? mine skal desværre ikke den vej har greddy stock location ic på nu som skulle være en af de bedste. men den kan langt fra køle det nye setup :/ så tryk rørene skal over motoren og til bagagerummet, da der er plads til en stor ic og nogle blæsere :)


jeg tror turboen er en t3t4

det er nok lidt salgsgas :wink:

Side 1 af 2 Alle tider er UTC + 1 time
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/