Powerforum http://powerforum.dk/ |
|
4EFE vs. 4EFTE http://powerforum.dk/viewtopic.php?f=4&t=24319 |
Side 1 af 2 |
Forfatter: | smeden [ 28 dec 2010, 21:38 ] |
Titel: | 4EFE vs. 4EFTE |
hej allesammen jeg vil hører hvad forskellen på en 4EFE og en 4EFTE er, er der nogen andre motordele. smede stempler. andre plejlstænger. er der nogen så kan hjælpe mig? |
Forfatter: | K-FINN [ 28 dec 2010, 21:49 ] |
Titel: | |
Der er andre stempler, de er dog ikke særlig stærkere(hvis noget overhovedet) Og andre plejlstænger.. |
Forfatter: | K-FINN [ 28 dec 2010, 22:11 ] |
Titel: | |
Monter du bare turbo på din standard 4efe, den holder fint til 0,6 bar |
Forfatter: | smeden [ 28 dec 2010, 22:20 ] |
Titel: | |
K-FINN: hvor meget skal jeg skifte hvis jeg vil kører med 1,0 bars ladetryk? |
Forfatter: | K-FINN [ 28 dec 2010, 22:23 ] |
Titel: | |
Der er prøvet 0,8bar på en standard motor. Hvis du har styr på motorstyring, turde jeg godt lade 1 bar med sænket kompression, altså montere en 2mm toppakning... Men der presser man den nok også. |
Forfatter: | Alex_Reedtz [ 30 dec 2010, 14:33 ] |
Titel: | |
Jep, 0,8bar med en CT12 turbo er testet, og holder ganske fint. |
Forfatter: | Runesm [ 30 dec 2010, 16:31 ] |
Titel: | |
Hvad er der at vinde, ved at gå fra ct9 til ct12? |
Forfatter: | Alex_Reedtz [ 30 dec 2010, 17:03 ] |
Titel: | |
Mit håb var at sænke temp. en smule, men den blev ligeså rødglødende med en CT12. Synes dog CT12 holder trykket bedre ud i omdrejningerne. |
Forfatter: | luske [ 30 dec 2010, 17:14 ] |
Titel: | |
Alex_Reedtz skrev: Mit håb var at sænke temp. en smule, men den blev ligeså rødglødende med en CT12. Synes dog CT12 holder trykket bedre ud i omdrejningerne.
grundet større udstødningshus vel ?? går ud fra de ikke er ens ![]() MVH Luske |
Forfatter: | K-FINN [ 30 dec 2010, 17:19 ] |
Titel: | |
CT9 er fra en 1,3 16V Ct12 er fra 1,5 12V |
Side 1 af 2 | Alle tider er UTC + 1 time |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |