Powerforum http://powerforum.dk/ |
|
bagtøj ? http://powerforum.dk/viewtopic.php?f=4&t=22652 |
Side 1 af 4 |
Forfatter: | Captain Slow [ 22 sep 2009, 13:46 ] |
Titel: | bagtøj ? |
skal bruge et bagtøj til projektet, (ke70 4,0 V8 turbo) nogen ideer ? skal kunne holde til en del tæv ![]() |
Forfatter: | katapouser [ 22 sep 2009, 14:49 ] |
Titel: | |
hva med et fra en hilux? skulle vidst ikke være til at slå ihjel. men ellers er det set før med et fra en volvo |
Forfatter: | Captain Slow [ 22 sep 2009, 14:57 ] |
Titel: | |
jeg tvivler meget på nogen af de nævnte vil holde ret mange starter. har luftet tanken rundt omkring, ang, hilux, volvo, lancruiser, gammel celica, men svarene er så som så, desværre snakker mange med den viden de nu har (fair nok),,men desværre som ofte er noget de har hørt en sige som har hørt det et andet sted, eller læst på nettet at sådan gør de i redneck county. derfor prøver jeg at smide spørgsmålet her, og må så prøve at sortere i svarene ![]() |
Forfatter: | lqs [ 22 sep 2009, 15:08 ] |
Titel: | |
hvor tung er bilen? hvor meget greb har den? skal den køre på limet bane? kobling/man. gear? løs converter og transbrake? MVH søren ps der er en god grund til at der ikke spørges til hk eller dækbredde... |
Forfatter: | katapouser [ 22 sep 2009, 15:09 ] |
Titel: | |
ja det er jo det, mange har nok hørt en masse(som mig selv ![]() men som jeg har forstået det er det for det meste ikke selve bagtøjet der ryger. men enten selve différ eller kron og spidshjul. diffét kan man evt skifte ud med en solid klods, (der findes kit på nettet) så der bare er direkte træk. kron og spidshjul ved jeg så ikke hva man kan gøre der. som sagt ikke så meget erfaring lige der, men det er hvertfald mine tanker om det ![]() |
Forfatter: | Captain Slow [ 22 sep 2009, 15:20 ] |
Titel: | |
lqs skrev: hvor tung er bilen? hvor meget greb har den? skal den køre på limet bane? kobling/man. gear? løs converter og transbrake?
MVH søren ps der er en god grund til at der ikke spørges til hk eller dækbredde... jeg forventede de spørgsmål ![]() vægt med original motor iflg attest 840 kg håber at hólde den på ca. 1000 kg den rammer nok noget lim ja, pt manuel w58 gear, kobling ikke indkøbt, (også der er jo en udfordring) (på længere sigt sikkert en th350/400 automat) dækbredde, well, jeg kan uden modifikationer have 23/57/13 slicks under den, så det skal prøves der er rigtig rigtig mange spørgsmål, der mangelr svar og mange løsninger der skal findes, alt sammen indenfor et overkommeligt budget selvfølgelig.. al input er velkommen, især konstruktiv kritik |
Forfatter: | cb [ 22 sep 2009, 15:51 ] |
Titel: | |
Ford 9" giver også mange muligheder for udveksling Har også set flere bruge Hiace |
Forfatter: | Alex_Reedtz [ 22 sep 2009, 17:08 ] |
Titel: | |
Det er nok lidt dyrere, men et fra en Supra mk4 med oliekøling er rimeligt solidt bygget. |
Forfatter: | Captain Slow [ 22 sep 2009, 17:11 ] |
Titel: | |
supra 4 har mig bekendt ikke stiv bagaksel ![]() dyrere, næe tror sæmænd det er meget billigere ![]() |
Forfatter: | Runesm [ 22 sep 2009, 17:14 ] |
Titel: | |
cb skrev: Ford 9" giver også mange muligheder for udveksling
Har også set flere bruge Hiace Man har mig bekendt ikke mange muligheder for at ændre udveksling i hiace bagtøjer. |
Side 1 af 4 | Alle tider er UTC + 1 time |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |