Powerforum
http://powerforum.dk/

Knastgrader?
http://powerforum.dk/viewtopic.php?f=4&t=22022
Side 1 af 1

Forfatter:  JerrilD [ 29 apr 2009, 09:50 ]
Titel:  Knastgrader?

sidder og kigger på en knast til min axer.

Men hvordan er det? Jo højere gradtallet er jo skapere?? At 310grader er skarper end en knast med 280 grader?

tillægsspørgsmål.
Hvad menes der med dette?? Er ikke vildt god til at oversætte til dansk ;) (har prøvet google translate og det virkede ikke helt 100%)
Citat:
Cat Cams use standard followers, retainers and springs. Using the standard plastic inlet manifold the engine may struggle to idle smoothly. This can be rectified using a Rallye inlet or other aftermarket induction systems.

The CatCams requires either a remap of the standard ECU or an aftermarket engine management.

Forfatter:  Kallesoe [ 29 apr 2009, 12:20 ]
Titel: 

Kan da oversætte det til at den bruger standard fjedere osv.

Indsugnings manifolden er af plastic er dette gør den har svært at køre i tomgang ordenligt. Derfor rådes der at bruge en anden manifold

Og så skal den bruge en anden motorstyringen eller din ecu skal laves om til at kunne køre med den knast :)

Og ja, jo højere knast grade tal jo skarpere.
Men der er lidt godt læsestof om det på powerpage.dk under artikler :coffee:
Dog ved jeg ikke helt om hvad de forskellige løft gør.... :?: :oops:

Forfatter:  klyfax [ 29 apr 2009, 17:10 ]
Titel: 

http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=14353

Indlægget var ment i sjov men der kom nogle fine svar ud af det. Og der findes sikkert også mange andre tråde her på PP der forklare lidt om knaster...

Forfatter:  JerrilD [ 02 maj 2009, 23:56 ]
Titel: 

Kan det betale sig at få slebet knasten?

Side 1 af 1 Alle tider er UTC + 1 time
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/